Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rattet er ett orginalt M-ratt, sett det i flere m3'er. Er "m-utgaven" av det store ekle rattet som er i mange E36er.

Synes prisen er stiv, og husk på at det neppe er krig om bilen (-kjøpers marked) Lå en orginal 3,2 1998 modell som hadde gått under 100.000km for noen mnd siden til 189.000kr.

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Var ikke i nødmodus, byttet vanosen så var den god igjen, singel vanos er greie å overhale har handlet av drvanos :), dobbel vanos må man ha utstyr får å stille den inn. så den har sikkert rasla så mye at de koblet den ut vil jeg tro ?

fetteren min hadde en 3.2 i sommer, der vanosen ikke var justert, den gikk dårligere en 3liter og spant ikke på 2 engang :P

Det er jo selvfølgelig gjort noe med motorstyringen på bilen. Det blir noe annet når en vanos blir defekt og motorstyringen fortsatt tror den har vanos. Man kan jo ikke bare ta bort vanosen å kjøre videre.

Tror det kan være litt lettere å dra ut effekt uten vanos. Vet ikke om den har noe begrensninger eller lignende.

Skrevet
Var ikke i nødmodus, byttet vanosen så var den god igjen, singel vanos er greie å overhale har handlet av drvanos :), dobbel vanos må man ha utstyr får å stille den inn. så den har sikkert rasla så mye at de koblet den ut vil jeg tro ?

fetteren min hadde en 3.2 i sommer, der vanosen ikke var justert, den gikk dårligere en 3liter og spant ikke på 2 engang :P

Det er jo selvfølgelig gjort noe med motorstyringen på bilen. Det blir noe annet når en vanos blir defekt og motorstyringen fortsatt tror den har vanos. Man kan jo ikke bare ta bort vanosen å kjøre videre.

Tror det kan være litt lettere å dra ut effekt uten vanos. Vet ikke om den har noe begrensninger eller lignende.

er du en av disse chip gutta som mener man får 25hk ut av en chip på en sugemotor? :lol:

det carboninnsuget sier jo folk skal gir så mye HK, det er jo bare bullshit det gir jævli tøff lyd, men det er vel det eneste.

Skrevet

Vent til våren, da popper det alltids frem noe bra, og du kan gjøre et godt kjøp, jeg synes den lysblå har en stiv pris i forhold til mange andre 3,2 l jeg har sett..

Skrevet
Rattet er ett orginalt M-ratt, sett det i flere m3'er. Er "m-utgaven" av det store ekle rattet som er i mange E36er.

Synes prisen er stiv, og husk på at det neppe er krig om bilen (-kjøpers marked) Lå en orginal 3,2 1998 modell som hadde gått under 100.000km for noen mnd siden til 189.000kr.

Hmm, ok. Kan ikke skjønne at en org. -98 mod 3,2 med den km stand har ligget ute til den prisen men! Da kan den ikke ha vært i like god stand..

Skrevet

Den siste der ser ut som et mer fornuftig kjøp :)

Men en kvart million kroner er jo mye penger for en 15 år gammel bil, som kanskje bare blir brukt i sommerhalvåret.

I tilleg så kommer driftskostnader, og forsikring til å koste endel, men det har du sikkert regna på alt.

Uansett, så ut som en pen bil :)

Skrevet
Forøvrig, den som lå ute så rimelig tidligere her hadde vel SMG, og siden første utgave av SMG er veldig treg er det ikke mange som vil ha det. Da blir jo prisen deretter...

i tillegg var vel den ombygd endre, så kan igrunn ikke sammenlignes :)

Skrevet
Den siste der ser ut som et mer fornuftig kjøp :)

Men en kvart million kroner er jo mye penger for en 15 år gammel bil, som kanskje bare blir brukt i sommerhalvåret.

I tilleg så kommer driftskostnader, og forsikring til å koste endel, men det har du sikkert regna på alt.

Uansett, så ut som en pen bil :)

Det er mye penger ja, helt klart! Derfor jeg stiller meg litt skeptisk til dette og. Bilen vil bare bli brukt i sommerhalvåret, så i vinterhalvåret forsikrer jeg den kun med brann/tyveri, det koster kun noen hundrelapper i mnd.

Full kasko på denne kommer på 16300,- i året med 50% bonus. Så kan jo på en måte dele det på to da, mtp at den skal vinterlagres.

Driftskostnader er ikke noe jeg tenker over egentlig. Skal man ha en slik bil, så må man bare ta det med en klype salt. Årlig kjørelengde blir nok bare satt til 8000 km.

Skrevet

Denne bilen i første tråden kan dere jo høre med buyjohnny eller hva han kaller seg... Mener på dette er hannes.. Ikke så mange som er lakka i den fargen.. men kan jo være at jeg bommer..

Men er mye gromdeler på denne brunlakka da! slike bremser og mye av krims kramset på den er ikke billig om du vil ha det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...