Peak Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Som topic sier, trenger jeg to frontlykter til bilen, kom med forslag og gjerne bilder, trenger også en 2,5L spylevæske tank, noen som vet hvor jeg kan få tak i en sånn ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Har orginale hella frontlyker 1000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 Kunne du gitt meg et bilde av de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Har litt spyler-tanker.. 2.5l og 6l tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 tar du for en sånn a, på 2,5L ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 50,- Sendte deg bilde på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå