Mcgyver Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Dette er vel diameteren på fjærene forann og bak, samt antall vindinger og nummeret på fjærene.. Har og noe tilsvarende i mitt vognkort(uten at jeg har vært ute i bilen og hentet det nå) Står heller ikke i mitt hvor mye bilen er senket. Står kun at bilen er godkjent med senkesett av fabrikat xxx. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2011 noen som vet hvor mye bilen min er senket ut ifra dette her ? jeg skjønner ingenting av det håper det er noen som kan fortelle meg hvor mye den er senket nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 For meg ser det ut som 60/40. Min gamle E36 var senket 75/50 og foran var avstanden fra hjulbue ned til senteret på felgen ca. 30 cm. Bak var avstanden ca. 29 cm. Ta et mål på din bil så har du noe å sammenligne med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2011 For meg ser det ut som 60/40.Min gamle E36 var senket 75/50 og foran var avstanden fra hjulbue ned til senteret på felgen ca. 30 cm. Bak var avstanden ca. 29 cm. Ta et mål på din bil så har du noe å sammenligne med. hvis det er 60/40 hadde det vært veldig deilig!! er det jeg vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Bare å finne fram tommestokk eller målebånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2011 Bare å finne fram tommestokk eller målebånd! hehe, tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 noen som vet hvor mye bilen min er senket ut ifra dette her ? jeg skjønner ingenting av det håper det er noen som kan fortelle meg hvor mye den er senket nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Ikke senk den mer,ser perfekt ut slik den nå,gjetter på 40-30.Ingen vits å nesten subbe bakken så du får problem på eu kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 Ikke senk den mer,ser perfekt ut slik den nå,gjetter på 40-30.Ingen vits å nesten subbe bakken så du får problem på eu kontroll. senk på eu kontroll er ikke noe problem for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 også lurte jeg på om noen vet om dette hadde sett bra ut med 18" bbs lm felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå