turbo1991 Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 spurte kercher om pris på de kcs felga 10"/18" og 8"/18"... 16000kr pluss frakt Nye fra tyskland da ?? Blir dyrt da, 16000 så kommer det dekk, frakt og moms
Eivind B Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Dei kercher kcs felgane som sto på bilen kosta mellom 30-40 000 nye i 9,5 og 10,5 18" Og det er +dekk. Va værtfall det eg hørte av han som hadde M5en før.
Alecken Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Ny pris på disse i dag er ca 22 000,- fra Tyskland i 9,5 og 10,5 uten Mva og toll. Kan vel regne med hvertfall 30 før du har fått dem hjem. Så skal du ha dekk i tillegg. http://www.kerscher-tuning.de/raeder/index.php?id=3
turbo1991 Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 Har noen peiling på sånn ca hva felger koster på www.felgen-garage.de ? Sitter og funderer på OZ Futura og Hamann PG 1, tenkte å ringe dem i morgen Men hvis noen bare hadde en sånn ca pris de tar med og uten dekk hadde det vært perfekt
Kristian Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 fra 20,000,- å oppover hvertfall. +mva og frakt.
Embret Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Har masse bilder fra bygginga av denne bilen hvis du vil ha... Btw så sitter det ikke andre kammer i bilen, men den er chip trimmet. Savner den bilen der må jeg si.. Synd han som kjøpte bilen av meg ikke ville ha med kerscher felgene da.. Så litt bedre ut med dem...
turbo1991 Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 Har masse bilder fra bygginga av denne bilen hvis du vil ha... Btw så sitter det ikke andre kammer i bilen, men den er chip trimmet. Savner den bilen der må jeg si.. Synd han som kjøpte bilen av meg ikke ville ha med kerscher felgene da.. Så litt bedre ut med dem... Ja, hadde vært veldig kult å fått bilder fra oppbygginga Det finnes ikke noen bimmers tråd fra da de bygget bilen ? Hadde vært kult å sett bilder og info gjennom hele Sender deg mailen min på pm, så kan du bare sende bildene dit. Skal lakke deler av bilen nå så hadde vært fint om du også kunne sendt meg fargekoden, hørte at du hadde den
GeirAndre Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 Ny pris på disse i dag er ca 22 000,- fra Tyskland i 9,5 og 10,5 uten Mva og toll. Kan vel regne med hvertfall 30 før du har fått dem hjem. Så skal du ha dekk i tillegg. http://www.kerscher-tuning.de/raeder/index.php?id=3 Hallo, thanks for your mail. Price for a set in sizes you did ask for is EUR 2.190. Costs for shipping to Norway are EUR 100. Look forward to hear from you. Kind regards Kerscher Tuning GmbH Emmi Kerscher Eggenfeldener Str. 46a 84326 Falkenberg
Embret Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 Det er en porsche rød farge som heter indischrot på bilen. Bare send meg mail adressa di du, så skal du få bilder...
turbo1991 Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 Sånn, da har jeg hatt en uke perm og planen for bilen ligger nå klar, er en del ting som må kjøpes inn. Derfor lurer jeg på om noen har eller vet hvor jeg kan få tak i - Bakre del av eksosanlegg (gjerne et helt effektanlegg hvis prisen ikke er så gæren) skal ikke ha orginalt - Coilovere - Skiver foran og bak + klosser ( gjerne også kom med forslag om K - sport, brembo osv) - M - tech 2 ratt - Deler av bilen skal også lakeres - Så er det felger, har du OZ mito, OZ futura, hartge, Schmidt osv (trappekant felger) er det bare å ta kontakt Er fortiden i militæret så økonomien ekke helt på topp, men skal gjøre så godt jeg kan Har du noe eller vet om noe hadde det vært veldig hyggelig om du kunne sendt meg en pm
KingB Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 - Skiver foran og bak + klosser ( gjerne også kom med forslag om K - sport, brembo osv) Black Diamond skiver og Ferrodo D2500 klosser!! (..i org diameter) Funker dødsbra!!
turbo1991 Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 nydelig m5! var det du som hadde denne før? stemmer det vettu ser du har fått sota rutene, ble bra det savner ofte den bilen der ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå