Gå til innhold

Min M5 (SOLGT) Kjøpt meg E30 M3.. M5 i Gatebil magazine Nr3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har eit ORGINALT Mtec ratt som har hvert på en M5 men det passer ikke på min e34 520i 1990 mod men kan ta bilder og sende på mail til deg så kan vi kanskje bytte? Tend meg eit bilde av ratt navet ditt da.. :P Mail adresse?

• 2 months later...
  • Svar 307
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da skjer det endelig litt her og :D Bilen har fått seg ny radiator, nye hjullagere foran og ny AC pumpe da den gamle var kaputt. Bilen er nå hos lakereren og blir ferdig til neste helg, fikk tak i det dekselet jeg var på jakt etter :D

Bilen skal også få seg litt toning og da bare lurer jeg litt på hvor mye som hadde vært fint. Har vært på tankene og ha ganske mørkt på bakruta og siderutene bak, men litt lysere på siderutene foran, hva tenker folk om det :) ?? (ikke sikkert man blir stoppa så fort da)

Har ikke bilder, men lover å komme med nye bilder om ikke lenge :D Skal også på Gatebil i september.... Skal bli kult

Skrevet

har et HELT nytt Mtech 2 ratt liggende til deg om det er av interesse. dette er 270mm, altså det minste i M tech 2 serien. helt ubrukt samt ny låsemutter å tuv papir :)

a816zk8n71g3ls1ff0ig.jpg

Skrevet

man kan kjøpe nytt på gs bildeler, koed.no eller schmiedmann. husker ikke hvem av dem, men en eller to av dem har

Skrevet
Passet rattet du fikk av meg? :)

Ps.Ps. Det rattet jeg fikk hos deg,

var det i "mocaskinn"?? :)

Heisann, har ikke satt i rattet enda så er ikke helt sikker :P Skal prøve det på i helgen...

Om rattet du fikk av meg er av mocaskinn er jeg ikke sikker på :P

Skrevet

Da bærer det ned til Hurtigruta Bilglass i Drammen på Lørdag for å få seg litt toning :) Skal også hente noen annet gromt i helga, kommer bilder på søndag.

Skrevet

Da var søndagen kommet og på tide med litt bilder. Hentet bilen lørdag morgen hos lakerern, hadde fått opplakert frontfangeren, grillen rundt lyktene, rammen rundt nyrene og m5 aerodynamic speilene :D Dro rett ned til Hurtigruta bilglass og fikk bytta alle rutene, med helt nye front og bakvinduer med toning :) Deretter møtte jeg en hyggelig kar og kjøpte noen K - Sport bremser som du ser på nederste bilde :) 8 stempla bremser, med 330 skiver (helt nye).

Her kommer bildene, har dessverre ikke rukket å fått vaska bilen pga dritt vær i Oslo

Skrevet

Fikk ikke lastet opp bilder pga bildeserveren var nede, men funker nå....

Som dere kanskje ser er det ikke nyrer på bilen nå, usikker på om jeg skal kjøpe sorte eller chrome nyrer, hva mener dere?

Lurer også på om å lakke K - Sport kalipperne røde, hva tenker folk om det? Samme farge som bilen, mens K - Sport teksten på calipperne er hvit/sølv som nå :D

lf5p309e8r1m9z3r9fba.jpg

dekf3e9fi1ga5f90z7ck.jpg

16vhf3vp2o2pf1ry6sxk.jpg

m112s6pzclrlrq2aa1df.jpg

adftsjh1cuzm2ajhg6n7.jpg

3tsa77vc8hv7htqpfbq1.jpg

t0v5z96sq79t16j4xzm5.jpg

zr6cji2gy3wnvasigkc2.jpg

z1c7dyedyypzbhqvlqhv.jpg

mf9pai7q1fsi01amqjpd.jpg

i916n1a1pms1lq7eq376.jpg

lx8ewg0blb1o1ry4kv0q.jpg

da9vmvwcp8t0jhvaahpz.jpg

tm3nmuvngd2q5cg3ryoh.jpg

r3i82ugys8c1vzb050ul.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...