Gå til innhold

Min M5 (SOLGT) Kjøpt meg E30 M3.. M5 i Gatebil magazine Nr3

Anbefalte innlegg

• Svar 307
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Du som stadig kommer ramlende med noe drit, vennligst forklar deg!

Greier ikke helt å se åssen han kan ødelegge noe som helst med å sette på den store svarte kalippere.

Hadde det vært oransje kalippere så hadde jeg skjønt hva du mente, men ikke i dette tilfellet.

Skrevet

Nope, og jeg kommer nok aldrig til å gjøre det heller. Har hatt nok dårlige erfaringer med kina greier, så står knall hardt på det ;)

Skrevet

Angående det om bremsene er bra eller ikke velger jeg og ikke uttale meg om i og med at jeg ikke har prøvd det på bilen. Ser jævlig rått ut sånn det ligger nå, så gleder meg til å få prøvd dem på :) Vil tro det funker veldig bra, har heller ikke sett noen som har skrevet negative ting om K-Sport bremsene utenom de Larsen, så skulle tro dette kommer til å skrubbe relativt godt......

Skrevet

Kommer nok til å beholde kalipperne sorte nå ja, kanskje jeg plukker dem av senere og lakker da. Men er mer usikker på nyrene #-o er jo sort og rødt som går igjen på hele bilen, så kunne jo vært kult med svarte også. Man ser jo også hvordan det kunne blitt slik bilen står nå, står jo uten noen nå på di siste bildene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...