Joachim_M5 Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Sjuuukt fin bil! behold fargen på calipperne slik den er, blir mer sleeper da.
SSM Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Tenkt å ødelegge en så pen bil med K-Sport bremser...
Joachim_M5 Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Du som stadig kommer ramlende med noe drit, vennligst forklar deg! Greier ikke helt å se åssen han kan ødelegge noe som helst med å sette på den store svarte kalippere. Hadde det vært oransje kalippere så hadde jeg skjønt hva du mente, men ikke i dette tilfellet.
Jørgen-A Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Har du kjørt bil med k sport bremser du da larsen?
SSM Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Nope, og jeg kommer nok aldrig til å gjøre det heller. Har hatt nok dårlige erfaringer med kina greier, så står knall hardt på det
Jørgen-A Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Lager mye drit i kina ja. Men di bremsene er faktisk jævlig bra
turbo1991 Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 Angående det om bremsene er bra eller ikke velger jeg og ikke uttale meg om i og med at jeg ikke har prøvd det på bilen. Ser jævlig rått ut sånn det ligger nå, så gleder meg til å få prøvd dem på Vil tro det funker veldig bra, har heller ikke sett noen som har skrevet negative ting om K-Sport bremsene utenom de Larsen, så skulle tro dette kommer til å skrubbe relativt godt......
turbo1991 Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 Kommer nok til å beholde kalipperne sorte nå ja, kanskje jeg plukker dem av senere og lakker da. Men er mer usikker på nyrene er jo sort og rødt som går igjen på hele bilen, så kunne jo vært kult med svarte også. Man ser jo også hvordan det kunne blitt slik bilen står nå, står jo uten noen nå på di siste bildene
Kristian Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Helt klart tøff med svart også, men trur den får et mer eksklusivt utseende med krom:) matcher felgene;)
///MPower Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 flotte bilen behold kaliperne svarte og gå for krom nyrer, blir kanskje litt "rånete" med sorte på rød bil. litt mer classy med krom nyrer på rødt mener no eg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå