SSM Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Tenkt å ødelegge en så pen bil med K-Sport bremser... å så missunelig! Missunelig? Nei, da hadde jeg nok sakt at jeg var det...
GeirAndre Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Begrunn hvorfor du synes de bremsene er så stygge ellers kan du la vær å ødelegge tråder rasshøl Gratulerer med pris! Bilen fortjener det!
turbo1991 Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Takk sliter med å få lagt ut bilder, men driver å prøver
SSM Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Begrunn hvorfor du synes de bremsene er så stygge ellers kan du la vær å ødelegge tråder rasshøl Og problemet ditt er? Jeg synst K-Sport er noe dritt, og det er ikke en ting du kan gjøre for å endre på den erfaringen.
turbo1991 Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Da var en rå gatebil helg over, dro fra Oslo i 12 tiden fredag formiddag. Kom fram til et veldig fult depo og masse folk. Fikk beskjed om da jeg etterhvert hadde spurt litt rundt at utstillingen skulle være på andre siden (gamle depoet). Da jeg kom dit så var det veldig lite folk, og jeg kunne velge og vrake da det gjaldt plass. Vaska bilen før jeg kjørte hjemmefra, men de hadde også satt ut en høytryksspyler så bilen fikk seg en liten spylings. Resten av fredagen bestod av å gnukke, gnukke mer og se på litt banekjøring. Lørdagen kom og det rant inn med biler som skulle utstilles, publikum som ville se var det også meget mange av På slutten av utstillingen, klokken var vel 4 fant jeg en lapp i vindu. Der stod det "Gratulerer du har vunnet i en av Gatebils mange klasser" , fikk litt sjok. Hadde ikke forventet dette i hele tatt. Kom så bort til premieutdelingen hvor de ropte meg opp som 1. Plass beste BMW, fikk litt sjokk da dette ikke var forventet i det hele tatt. Etterhvert roper de opp navnet mitt for andre gang, denne gangen var det 2. Plass i beste motorrom. Så helgen har vært helt perfekt Sånn, da er det på tide med litt bilder av doningen På noen av bildene ser man også bilen til Rayen, skal lage en egen tråd med photoshooten av våres biler
ZhilleN Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Fy søren for en strøken m5! skjønner godt at du vant, gratulerer så mye! Eneste jeg setter fingen på, er at du ikke har emblem på panseret ditt, er vel ikke flau over og kjøre BMW?
Kjakan Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Nyyydelig M5! Skjønna godt den vann premie! Gratulere
joachim sørlie Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Begrunn hvorfor du synes de bremsene er så stygge ellers kan du la vær å ødelegge tråder rasshøl Og problemet ditt er? Jeg synst K-Sport er noe dritt, og det er ikke en ting du kan gjøre for å endre på den erfaringen. Er kanskje ikke noe han kan gjøre! Men det er en ting du kan gjøre, det er og holde tåta når det gjelder k-sport! Du kommenterer alle som kjøper noe fra k-sport og sier det er dritt! Du kan heller bare holde de tankene i hodet ditt og la dem kjøpe det! Jeg vet k-sport duger!
GeirAndre Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Alldeles nydelige m5 på bildene der!!
PM.Hagadøkken Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Nope, og jeg kommer nok aldrig til å gjøre det heller. Har hatt nok dårlige erfaringer med kina greier, så står knall hardt på det Du er faktisk MAX usaklig uansett hva det gjelder.. skikkelig kverrulant er du.. Jeg syns forøvrig bilen er kjempepen, og den blir ikke værre av de bremsene der!
Kristian Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Sykt fin m5. Du kan bytte ekspansjonstank da;)
Rayen Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Gratulerer igjen får at du vant så mye Bilen såg veldig bra ut, har heller ikke sett denne tråden på bilen då eg ikke har vert så mye inpå prosjekter og fikk et lite skjokk då eg såg bilen din på gatebil med samme hjul som meg Irreterer meg litt over at eg ikke vant noe på BMW Men eg fikk no 3 plass på Felger så får vel nøye meg med det
Jørgen Lie Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Fantastisk nydelig bil du har der altså. Alt stemmer, og med den finish`en på motorrom løfter bilen opp på toppnivå Gratulerer med pokal, vel fortjent!!
turbo1991 Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Fy søren for en strøken m5! skjønner godt at du vant, gratulerer så mye! Eneste jeg setter fingen på, er at du ikke har emblem på panseret ditt, er vel ikke flau over og kjøre BMW? Er nok ikke det nei, men har bare ikke gjort noe med det. Syntes det ser ganske pent og cleant ut slik det er nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå