turbo1991 Skrevet November 8, 2011 Forfatter Skrevet November 8, 2011 M3 en ble Eu godkjent i dag, 0 feil
Pedi Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 M3 en ble Eu godkjent i dag, 0 feil Hvorfor ikke opprette en egen tråd heller? BTW... Bilen ser jo superstrøken ut, så jeg hadde nok blitt litt forundret om det skulle være så mye galt...
turbo1991 Skrevet November 8, 2011 Forfatter Skrevet November 8, 2011 Kommer egen tråd.... bilen er ganske bra ja, men er litt smått som må gjøres... den skal bli helt 100
stjerna Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 verdt å nemne at jeg ikke kom meg hjem med bilen en gang, før motoren raste Var å kikket på denne bilen i da den var til salgs i kr sand til salgs ifjor. Da eier skulle starte den, så la jeg merke til at han satt på kjølevifta med en gang ( var koplet opp på egen bryter ), etter 5 min ble temp på motoren overhalv veis over midt punkt (75%) og da sveiv den kun på tom gang. Var ikke noe trykk på vannet. Tikket litt for mye fra ventilene synes jeg også. Reiste bare hjem og tok turen til sandnes og kjøpte en annen m3 Vet ikke hva han gjorde med bilen etter det.
turbo1991 Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 Kommer reportasje om M5`en i Gatebil magazinet Nr 3 Bare å kjøpe
Evenol Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Kommer reportasje om M5`en i Gatebil magazinet Nr 3 Bare å kjøpe Hva er det som er/var så spesielt med den, siden den dukker opp i Gatebil? Er den ikke ombygd?
turbo1991 Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 Den er ombygd jo.... ikke akkurat første ombygde bil som havner der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå