///MPower Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 det ble rått , har du valset buene også for og få plass til felgene? må få på nytt ///M merke på innsuget
turbo1991 Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Skrevet Mars 28, 2011 Takk for mange hyggelige tilbakemeldinger, alltid stas med positiv kommentarer sweeeeet .. meget bra stuk! eneste jeg ikke er fan av er emblemer, men det er min mening Enig med deg at bilen ble veldig "clean" uten emblem, men følte jeg bare måtte ha på M5 emblemet. Uten emblemet kan folk misforstå hva det er for noe vettu det ble rått , har du valset buene også for og få plass til felgene?må få på nytt ///M merke på innsuget Hjulbuene var valsa da jeg kjøpte bilen, ble nok valsa av han som satt på Kerscher felgene. De var jo 9.5 foran og 10.5 bak
Alecken Skrevet Mars 28, 2011 Skrevet Mars 28, 2011 Du kan jo ta en prat med han som bygde bilen.. han har noen bilder fra byggeprosessen på facebook. Vet at han savner den veldig. http://www.facebook.com/home.php#!/thor.i.gaaren
norli racing Skrevet Mars 28, 2011 Skrevet Mars 28, 2011 Nydelig bil det må jeg si røde deksel i motor romme var virkelig stillig den ideen er det stor fare for at jeg låner litt,hehe
turbo1991 Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Skrevet Mars 30, 2011 Nydelig bil det må jeg si røde deksel i motor romme var virkelig stillig den ideen er det stor fare for at jeg låner litt,hehe Takk bare å stjele ideer vettu
turbo1991 Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Skrevet Mars 30, 2011 Var som sagt ute å kjørte M5en for første gang etter vinterdvalen, lite bilde fra Statoil på Flisa lørdag kveld Selv er jeg veldig fornøyd med hvordan stuket ble med nye felger og coilovere
Glema Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 Det der var slettes ikke feil nei. Bare få noen gode bilder i dagslys nå
turbo1991 Skrevet April 17, 2011 Forfatter Skrevet April 17, 2011 Har i dag holdt på med bilen så godt som i hele dag, vasket og polert Kameraet var ikke helt i form i dag men legger ut noen bilder for det... Var også ute tok litt bilder tidligere i uken med nyvaska bil
S.Hafsmo Skrevet April 18, 2011 Skrevet April 18, 2011 Kjenner jeg blir litt ekstra glad når jeg ser biler som dette. Helt nydelig!
Spankus Skrevet April 18, 2011 Skrevet April 18, 2011 Mangler bare 1 ting og det er toning av ruter Ellers er den jo helt perfekt!
Kristian Skrevet April 18, 2011 Skrevet April 18, 2011 gryyymt, skulle hatt litt grommere eksos stusser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå