Julian Sommer Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Hva er letteste måte å bytte klutsj på, på denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Demontere girkasse, fordelingskasse, mellomaksling, eksos, varmedeksler osv. Rett og slett bare å skru løs det du må for å få ned girkassa. Anbefaler deg å skru på en løftebukk eller i ei grav og girkassejekk er ett must da girkassa med fordelingskassa på er rimelig tung! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriko Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 trenger ikke og demontere transferkassa? er det ikke bare og skru ner kassa med transferen på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Stemmer det, jeg som ordla meg litt dumt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriko Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Hehe var ikke helt sikker selv, men trodde det var slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Lykke til! Får grått hår når jeg tenker tilbake på når jeg lå på kaldt garasjegulv og gjorde dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå