xibriz Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Ok, jeg gir meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 I dag kom dunkelyden tilbake! Så da var det visst ikke spacers som var trikset likevel... Jeg kjenner nå at drivleddet som går fra diffen foran til venstre forhjul har litt slakk i seg. Dette var der ikke før. Jeg gjetter at det er dette som lager problemet, da det ikke er noe slakk på venstresiden. Hvordan fikser jeg slarken? Det er snakk om kanskje 1mm slark hvor leddet kan beveges fra diffen og mot hjulet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 I dag kom dunkelyden tilbake!Så da var det visst ikke spacers som var trikset likevel... Jeg kjenner nå at drivleddet som går fra diffen foran til venstre forhjul har litt slakk i seg. Dette var der ikke før. Jeg gjetter at det er dette som lager problemet, da det ikke er noe slakk på venstresiden. Hvordan fikser jeg slarken? Det er snakk om kanskje 1mm slark hvor leddet kan beveges fra diffen og mot hjulet. Trodde ikke det skulle være noe problem med litt slark den veiv (diff <-> hjul), for det er jo ikke noen "krefter" som går denne veien. Men kommer denne dunke lyden hele tiden eller kommer den ved gasspådrag, bremsing... Se til at alle bolter i forstillinga er skrud til ordentlig. se også om det er noe som sitter løst i motor rommet. Eksos, væske beholdere, ja skjekk alt, er de mest utrolige ting som kan være med på å lage kvalme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Den kommer kun ved gasspådrag. Takk for tipset, skal prøve det etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå