Kimmit Racing Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 tipper 652whp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Eg tippar 623whp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Skulle ikke denne gå på Blyfritt da? i så fall tipper jeg 570whp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Skulle ikke denne gå på Blyfritt da? i så fall tipper jeg 570whp.. Utrulig kva PPF klare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Jag vet ingen som fått ut 600 whp med benin på M20. Vet inte om det är möjligt riktignok med 8.5 i komp vi snakket om her da.. Men ser vi 650whp her så tror jeg statoil kan se langt etter meg som kunde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Da blir han her den første og forhåpentlegvis eg som nr 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 den blir bremset på E85...skjønner ikkje hvorfor 650whp skal være umulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 EDIT: Eg meiner eg har lest fleire tråder der det har vert 600hk og bensin i bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Jeg håper det ikke blir en Ponny mer en 615whp Jeg tror ikke andreas tørr å passere 2bar med o-ringet blokk, cooper ringer så hadde den passerer 650whp om andreas måler motrykk i kolektoren din! Min ble jo målt til 616whp, men den var ikke bottnet i det hele tatt! Vi kunne bare ikke fortsette pga at vi ikke hadde kontroll på laddtrykket, så denne har jo større wg så det skal nok ikke bli noe problem jeg justerte ikke kammen en gang, og turtallsperra på 6300rpm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 den blir bremset på E85...skjønner ikkje hvorfor 650whp skal være umulig? Ok, har han endret seg da, for skulle bremses på 98bf sist jeg spurte på e85 bør det bli 650whp får vi håpe ja blir spennende vi må vel få en update på om den er ferdig koblet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 stemmer det..Blokka er o-ringa da er det litt skummelt med over 700 motor hk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Tja. Bilen er koblet ferdig. Ombestemte meg der og da, så jeg tappet ut bensin, dro på shell og kjøpte E85 Problemet er bare at jeg har ca 10 mil kjøretur hjemmefra for og kjøpe E85 Oppstart ble ikke vellykket. går ikke rett på sylinder 1 og 6. håper at det er en elektrisk feil ja. evt 2 tette dyser. kan ikke skjønne at det skal være noe annet. men blir målt comp imorgen om ikke annet. Blir ikke å få sove inatt nei.. hadde håpet og få høre en frisk motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Dette ordner gutta vettu, no worries GLEDER meg til å høyre tall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Da blir det litt hamstring og permanent montering av 2 stk jerrykanner i bilen ja.. (men skal vel kanskje ikke gå noe på gata? ) Gikk greit og effektivt med kabeldraging? Regner med de er relativt rutinerte på hva som skal kobles hvor mot bilens orginalnett? Lykke til! Kjenner søvnproblemet, er egentlig like greit å skru til man finner ut av det, men er kanskje ikke så lett der nede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Da blir det litt hamstring og permanent montering av 2 stk jerrykanner i bilen ja.. (men skal vel kanskje ikke gå noe på gata? ) Gikk greit og effektivt med kabeldraging? Regner med de er relativt rutinerte på hva som skal kobles hvor mot bilens orginalnett? Lykke til! Kjenner søvnproblemet, er egentlig like greit å skru til man finner ut av det, men er kanskje ikke så lett der nede... takk hehe..må kjøpe større fuelcell ja Meget fornøyd med kalebeldraginga dems... gikk fort og ser veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå