Frode_E30 Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Jovisst, men uten bil. Havarerte motoren på BMWCCN treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 Jovisst, men uten bil. Havarerte motoren på BMWCCN treffet. skjønte at du var der ja . men tenkte på bilen det var ikke bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 KJøre du wg i screamer pipe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 yepp det gjør eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 yepp det gjør eg Ok, sparer deg for mykje arbeid men du trur ikkje du kjem til og bli lei av bråket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 yepp det gjør eg Ok, sparer deg for mykje arbeid men du trur ikkje du kjem til og bli lei av bråket? nesh... bilen går jo bare på bane foreløvig så skal bråke litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Hehe, ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkauRacing Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Sykt rå kjøring i helga Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Kjører screamer pipe på e28en min som jeg bruker på veien... ett jævla bråk ved på drag, men herregud kor arti! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 vaaatn i olja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 og det er sannsynligvis pga jeg ikke har etterstrammet toppen (arp bolter og org toppakning) skal prøve og etterstramme.. skylle motor 2 ganger med olje.. og så får vi se om det blir bra if so.. så skal vi(No drift No fun) stille på http://www.holeshotevent.com drifteshow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 grom kjøring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 grom kjøring! takker.. blir vell noe bedre og grommere etterhvert... trossalt første gang jeg kjører en bil med over 200hk uten stabstag og div Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxygaxe Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Håp det vart bra me pakninga no... når e det driftinga på hotevent e? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå