winchester Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Blir gromt det her. Men selv om det står 2700ccm i vognkortet skal det også stå antall kW den er godkjent med. Om det ikke står så er jo alt bare fint, hehe. Mr. Silver her på forumet kjøpte seg en E30 325ix Touring, og den var visst godkjent med 3200ccm uten effektbegrensing, så han ringte Biltilsynet og fikk avklart at han kunne putte nedi hvilken som helst 3,2l fra før 1991. Følger med, så bare pøs på med oppdateringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2011 Blir gromt det her. Men selv om det står 2700ccm i vognkortet skal det også stå antall kW den er godkjent med. Om det ikke står så er jo alt bare fint, hehe. Mr. Silver her på forumet kjøpte seg en E30 325ix Touring, og den var visst godkjent med 3200ccm uten effektbegrensing, så han ringte Biltilsynet og fikk avklart at han kunne putte nedi hvilken som helst 3,2l fra før 1991. Følger med, så bare pøs på med oppdateringer. Neida er med på den.. Tviler sterkt på jeg gidder og bry meg med og godkjenne denne med turbo uansett... Blir (mest sansynligvis) skilt på den i 2 år fremover nå, (samtidilig som den er fia-lisensiert) etter disse 2 åra så vet jeg ikke om det er noe å ha på vegen da uansett.. som alle andre bila mine jeg har hatt på bane, så kommer ikke denne til og bli kjørt noe "finkjøring" med.. liker og satse alt og ennda litt mere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Hehe, morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Bilder fra kveldens økt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxygaxe Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 hehe, angrer litt på at jeg kvitta meg med det skallet. Kjekt å ha som dem sier Men men, den er vel i gode hender.... du satser stort sett veldig forsiktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 Hehe... idag har jeg skrevet under kontrakten på leie av verkstedlokale... satser på og få det litt på stell nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 nå er det bare å få tak i løftebukk og rydde og få det på stell inne i det lille verkstedlokale der.. satser på og få gjort litt i helga... skal "forske" litt på og få lagd styring med mere overlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devils Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 nå er det bare å få tak i løftebukk og rydde og få det på stell inne i det lille verkstedlokale der.. satser på og få gjort litt i helga... skal "forske" litt på og få lagd styring med mere overlegg hehe e ikke noe og forsk på. er nu bare og dra på. er ikke så vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 nå er det bare å få tak i løftebukk og rydde og få det på stell inne i det lille verkstedlokale der.. satser på og få gjort litt i helga... skal "forske" litt på og få lagd styring med mere overlegg hehe e ikke noe og forsk på. er nu bare og dra på. er ikke så vanskelig skal lage ett "adapter" for og få innfestning til "styreledda" lenger inn mot "senter" av spindel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 litt gjort idag... pusset og lakket innsug og litt ryddigere i verksted... Har også kjøpt en s3,64 sperradiff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 da skal turbo og dyser være på vei:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 da skal turbo og dyser være på vei:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 var og henta den andre bilen min jeg skal delta i bilcross med denne sesongen har en sprek 2,5 som skal drive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 fikk pakke idag 1000cc dyser, turbo, wg 2x 044 pumper osv. Fikk også gjort litt.... Bare så dere vet det så blir bilen hvit...med svarte detaljer motorrommet er delvis ferdig lakkert..må taes litt på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Ahhh, dette blir fett!! Riktig turbo og greier, misunner deg den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå