opasb Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 ja vi får se hva resultatet ender på blir pilsing og endel skruing til helga..blir skøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 ja vi får se hva resultatet ender på blir pilsing og endel skruing til helga..blir skøy Trur det blir konge resultat eg! Pilsing og skruing er maks så lenge man er moderat med pilsa eller tar til vet å reise vidare på ferda når man begynne å bli litt skeiv i kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxygaxe Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Her er første hesten......599 to go Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 fikk ikke gjort så mye idag... begynner med div motor montering i helga samt nedsliping for lakkering Bare for og ilustrere størrelsen påturbo ihht til bilen Turbokonvertert 2"x4" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Karosseriet ser jo rustfritt og fint ut og!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 http://www.ranagatebil.com/forum/viewto ... 524#p89524 Jeg deler lokale med "Skimmy" og "Oxygaxe" her på forumet... Her er prosjektet til Skimmy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Idag starta jeg og Marius/Phazo på toppen... PPF steg 3 ventilfjære 68kg trykk, Kam BMW M20: Z58 Turbo Sport/racekam steg 4 (turbo) 296/112/12.25/3.20 Nuke fuelrail samt Precision 1000cc dyse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2011 toppen er ferdig montert... begynner med blokka i morra... monterte dysene for underspyling.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegah Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Dette blir rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 kontrollmålt lagerbæring til veiva, montert stødgørdel osv... stempler/råder kommer inn imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Flott arbeid rekner med att du skall bruke m21 oljepumpe også ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Skal selvsagt bruke högflödes oljepump . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 12 & 13 april har jeg fått booket hos PPF da blir det tur til "sør-svergie" gleder meg som en unge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 No e bunndel kommen "komplett" alle stempla og lager e i.. ferdig kontrollmålt osv... tok ett bilde underveis.. glemt av å ta flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå