oxygaxe Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Synes du er slapp med photoshooting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 Blokk, nesten klar for toppen tilpassa fuelrail til innsug.. masse deler bestilt til bensinveien.. samt PPF blackline 75mm dumpventil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Masse fine deler fra SummitRacing bestilt... bla, Magnaflow regulator, fuelcell, filter, an- fittings osv osv.. Håper det kommer i god tid før 12 april Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devils Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 hva en meget rolig tråd det her, rart det ikke hva mere skriveri osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 fikk pakke fra Koed og Autotrim idag bl.a annet pakninger, bremsrør/slanger, hjulager osv.. Har fått på toppen og grenrør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 sats på og få gjort en hel del i helga... Skal bytte hjulagre bake på bilen,legg opp nye bremsrør osv, montere resten av motor, tilpass downpipe samt wastegate... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Sinnsykt fett prosjekt du har skal bli artig å se hvor mye effekt det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Sinnsykt fett prosjekt du har skal bli artig å se hvor mye effekt det blir takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 har fått gjort litt..slik ser dette ut nå.. skulle justere ventliklaring... noe som endte i en tragedie ... ser ut for at ene ventilen står høyere opp en di andre... jeg er ikke sikker...skal få målt dette i morgen da jeg får tatt av innsug igjen. nå er jeg lei.. man ser vipparma går i retainer der.. ser dere høydeforskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Ouch.. Not good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Bi kanon tøfft når du får den ferdig:-) Må kanskje komme innover en dag å se på prosjektet:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devils Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 er ikke noe feilmontering som har foregådd sia du har forskjellig høyde dær. ventilan har samme lenge osv. du får nu bare demonter og gå over alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 feilmontering? må isåfall være at ventilene er slipt feil ( tore topp på autotrim) skal måle diferansen på ventilene nå iforhold til en org topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Tror jeg hadde tatt en telefon til de som ordna toppen din og sjekka hva de har å si til sitt forsvar om jeg var deg Uten at jeg er noen ekspert på feltet så syns jeg 3mm høres litt mye ut etter en ventilsliping. Har de bare slipt eller har de frest ut og bytta ventilsetene også? Håper du finner en løsning på dette, er ikke gøy å møte på sånne hindringer underveis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå