opasb Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 Tror jeg hadde tatt en telefon til de som ordna toppen din og sjekka hva de har å si til sitt forsvar om jeg var deg Uten at jeg er noen ekspert på feltet så syns jeg 3mm høres litt mye ut etter en ventilsliping. Har de bare slipt eller har de frest ut og bytta ventilsetene også? Håper du finner en løsning på dette, er ikke gøy å møte på sånne hindringer underveis! 3mm er nokk alt for mye... blir jo ikke jamt spenning i fjærene heller da.. toppen blir sendt der den kom fra og pengene krevd tilbake om han ikke har tenkt og ordne opp.. har kvittering og alt.. var i kontakt med han i dag... har sendt han masse bilder på mail ikveld..skal ringe han imorgentidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Hvilken størrelse er det på turboen btw? 6262? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 6262 ja.. .81 i avgashus.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 snakket med Autotrim nå. sender toppen nedover til han, jeg fikser med ventiler og han bytter kostnadsfritt... Ventilene jeg har bestilt : Supertech M20B25 Raceventiler Insugsventilerna är cotade rostfria och avgas är inconel, allt för bästa hållbarhet. Toppkvalitet och bästa flöde! +1mm insug och avgas. Specialtillverkade for PPF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 snakket med Autotrim nå. sender toppen nedover til han, jeg fikser med ventiler og han bytter kostnadsfritt...Ventilene jeg har bestilt : Supertech M20B25 Raceventiler Insugsventilerna är cotade rostfria och avgas är inconel, allt för bästa hållbarhet. Toppkvalitet och bästa flöde! +1mm insug och avgas. Specialtillverkade for PPF Det blir knall, alt som er beire kvalitet enn originalt er morro!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dorris Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Kult prosjekt detta Blir forseggjort ser d ut til Men jeg kan med en gang si at du burde forhøre deg litt om hvordan man skal få justerings skivene til vippene til å ikke snu seg.. rasa akkurat en topp med med samme vipper og fjører som du har.. pga at skivene snudde seg litt etter litt, og til slutt slo kammen i filler 6 av vippene...! Mulig jeg er en tulling som har gjort noe feil, men er nå flere som har sett på detta nå, og mener d burde vært bra nok, og er enige i at d er en altfor dårlig patent på justeringa Skal bygge ny topp nå, og tror jeg kommer til å sandblåse skivene så d er mer håp for at de "kiler" seg i vippene og holder seg der de skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dorris Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Lykke til videre forresten skal følge med på detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 takktakk når du anviser til disse eksenterbrikkene så har jeg noe ideer for og få mere "grep " på dem... kommer sikkert til og legge ut her hva som blir gjort har fått "shinet" opp toppdekselet idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dorris Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 D høres bra ut Jeg skal kjøre original fjærer denne gangen, så får vi se:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 kan ikke kjøre med orginal fjærer.... har z58 kam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 Skål )) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dorris Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Dreier til sånne brikker jeg nå.. Måler meg fram og finner riktig dim, så jeg får riktig klaring, så kan de snu seg så mye de bare orker Utrolig tungvint, meen, slipper nå de rasa til flere tusen hver gang:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 da er ny "prosjekt" innkjøp... 2001 modell ford transit 2,5td, teambil 3 seter med stort plan, planen er at den skal bli ombygd til bilfrakter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 tja... skjedd LITE her nå på en stund. Har mye og gjøre med at jeg har vært oppi finnsnes og jobbet. Men kom hjem nattmorgen på fredag etter 26timer i en touran. hehe..storm og stengte fjelloverganger... har fått litt deler ¨ også ett klistermerke som skal på http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 4041_n.jpg fra imorgen blir det full fart i verkstede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 får legg ut bilde av team bilen som e kjøpt inn da... trua på at den bi bra med litt stell og modifikasjona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå