|Ole| Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Eg har så lyst på den precision, er dyrt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 hehe.. ja koster litt.. du får bare gi opp damer og fyll i helgene så går det seg til i pengboka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 Å eg som skulle bruke påskeferien min til og få gjort så mye som mulig i verkstedet. Har passert 45timer 100/200% på jobbet siden "ferien" avtok. får heller ta ut noe feriedager nå for og få ferdig bilen blir fint i pengboka , regner med det blir en 15timer til med jobbing imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 fått laga oljeretur idag, (på bildet er den ikke helt ferdig) skal få den tigsveisa imorgen, så er det så og si klart for og transplantere hjertet i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 Har tatt ferie heile neste uke for og få gjort saker og ting klart til Tour De PPF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Den oljereturen der blir knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 idag: skrudd fast i rett posisjon En søt liten motor Gleder meg fremover nå Mvh Martin W Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Ser VELDIG bra ut Var det der ein 6265? Kva eksoshus har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 Ser VELDIG bra ut Var det der ein 6265? Kva eksoshus har du? 6265 mja... .81 i eksoshus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Aha, da er det svarten samme som eg har bestilt Damn no gledar eg meg til og få den, montering av den blir STAS, ser MEGET bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 Nice håper vi sees på ett treff da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Nice håper vi sees på ett treff da Det gjer vi nokk heilt sikkert, eg har slått ifra meg Gatebil Mai no siden eg venter på ny turbo og litt anna snacks... Tok ut motor osv idag for diverse opp pussing Håpar det blir like bra som ditt men eg tvilar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Idag kan eg konstater at eg har hatt Flax i Max-uflax.. var på naboverksted og fikk lånt meg ett føleblad, (ikke verdens beste kvalitet) da eg dreiv og justert ventilklaringa så knakk følebladet. OG trur dere ikke at biten dro sinn tur nedigjennom oljekanalene Men fikk tak i skikkelig camerautstyr og etter MYE om og men og demontering av div for og komme inn i motor så fant jeg etterhvert det syltynne følebladet kilt fast oppå stødgørdel.. Var redd jeg måtte sund med motor en stund ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Det lønner seg å stappe papir i alle hull i toppen når man jobber oppi der. Har gjort samme tabben selv en gang hvor en mutter til vippearmen ramla ned så bunnpanna måtte av igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 ja det skjønner jeg blir gjort litt idag her punktet ihop downpipe, skal fortsette med eksos nå idag, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå