M3 Yngve Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Blir gromt detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 takktakk,... var forøvrig deg jeg prata med powerdrift licence day (skien) du som lurte på hva som var i oljefatet idag er det gjort litt... bl.a laga festet til radiatoren, ferdig prefabrikert downpipe (gjenstår å tiggsveise resten) blir laga eksos imorgen tror jeg, .. begynner og komme ihop nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Bare å komme utover med delene så skal jeg sveise dem for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Bare å komme utover med delene så skal jeg sveise dem for deg. sveiser dem på arbeid, har tig der Men tusen takk for tilbudet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Som dere ser har bilen fått ett kallenavn dere skjønner vell det Dagene går fort, jeg er stressa som en tulling. venter enda på oljekjøler osv fra ksr, håper dette kommer Fort. Bilen må være klar om senest 12 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 har kjøpt noe felger idag. trenger mye dekk og felger nå til sommeren skal ta bilder av bilen og oppdatere litt snarest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 tror di passer fint til bilen blir bedre når den kommer ned på hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 tror faktisk bilen din har en "navnebror" i trondheim! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 He He. rart med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Ikkje dumt å sette navn på bilen, hmmm....det må eg og gjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2011 Ikkje dumt å sette navn på bilen, hmmm....det må eg og gjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2011 tja.. hva skal man si? neste helg starter jeg Tour De PPF med en Transit og bilhenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devils Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Dagene telles ned og det skrues og fikses for full pupp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå