chrsel Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Hei! Byttet viskosekoblingen til min radiatorvifte i går (97, 523iA) Viften følger nå turtallet til bilen og det er ikke særlig sjarmerende. Kan den splett nye viskosekoblingen være gåen? I tillegg blir bilen fremdeles litt vel varm (koker ikke), men nå i høy fart. Kan nær kokeopplevelsen jeg hadde for noe dager siden gitt luft i systemet? Mvh Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrsel Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 Da er kjølesystemet luftet og problem nr 2 løst. I tillegg ble det varmt i bilen med en gang Men kjører fremdeles rundt med en grusom viftelyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Lyden går over, det er pga at den er ny den lager sånn lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrsel Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 Er det det? det var jo hyggelige nyheter.. hvor lenge skal det vare da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenvik Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Hei, Gammel sak nå, men jeg har nettopp byttet viskosekobling og likte ikke denne blåselyden som gjør at folk snur seg. Hvordan gikk det med din, ble viftelyden mindre etter hvert?? Mvh Kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Hei,Gammel sak nå, men jeg har nettopp byttet viskosekobling og likte ikke denne blåselyden som gjør at folk snur seg. Hvordan gikk det med din, ble viftelyden mindre etter hvert?? Mvh Kenneth Det kalles slitasje, viskosen vil bli mer utslitt med årene og vil ikke fungere like bra som da den var ny selv om den vil fungere. Inni viskosen er det en olje som gjør at viskosen går mer i inngrep etter hvor varm motoren er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå