donald duck Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Hei jeg trenger noen råd til å friske opp den polerte kanten på mine Brock B1 felger da klarlakken har flasset av flere steder og irrflekker har kommet til syne.Tenkte jeg skulle bruke lakkfjerner for å fjerne klarlakken for deretter å slipe med 1000 våtslipepapir og spraye på ny klarlakk.Er det noen som har gjort noe lignende som har tips å komme med? Det er noen småhakk og riper i dem så perfekt resultat blir det nok selvsagt ikke, men håpte på litt bedre utseende uten for mye arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Det finnes en del videoer på youtube. Bare et tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Søk. Men kjapp framgangsmåte: Lakkfjerner. Slipe ned (Hvor grovt du skal begynne kommer ann på hvor stygge felgene er), og avslutte aller helst på 1500/200 hvis du skal polere. Polere opp. Kan sikkert legge på klarlakk, men med vanlig vedlikehold av felgene trenger du ikke det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå