sjaastad Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Hei, lurer på om noken har erfaring med å koble us style blinklys til sin bmw.. Vurderer å bestille til min 00 320D, men lurer på om det kan komme opp feilmelding på lys i dashbordet ved tilkobling?? Noken som har prøvd dette ut? Tenkte å bestille herfra; http://www.bilkabel.com/~bilkaekq/index ... cts_id=193 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Husk å kople ut de orginale parklysene da man faktisk ikke har lov til å ha mere enn 2 parklys framover. Forrutn de bilene som kom med det orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 en 2000 mod E46 er vel så ny at den får blinklysene til å lyse bare ved å ta ut de vanlige parklyspærene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 en 2000 mod E46 er vel så ny at den får blinklysene til å lyse bare ved å ta ut de vanlige parklyspærene. Ahh..derfor jeg ser en og en annen E46 med ett park og ett blinklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Bare å trekke ut parklyspærene så får du vel US-style mener jeg å huske. Prøvde dette på en '03 320i touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjaastad Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 ja det veit eg, men kjem opp feilmelding i dashbordet da, eller må du ta pærene av lykta? Eg tok av bare ledninga inn til parklyset når eg prøvde. men eg skal ha angel eyes i tilleg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Monterte diode i p lysa mine, og da lyser også blinklysa, ganske tøft;) Men lønte seg ikke da jeg fikk 2 lapper i bot pga det, hehe! BMW E39 99' mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjaastad Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 fekk vel opp feilmld da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Det beste er vel å koble opp en 2-polet pæreholder med en 5/21w pære.. Da lyser de 5w konstant og 21w når blinklyset kobles inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå