falconeyes Skrevet Januar 10, 2011 Skrevet Januar 10, 2011 Hei! Jeg har et noen spørsmål.. Jeg har en 99-modell 5-serie med gamle lykter (oransje blinklys) med originale xenonlys m/ automatisk høydejustering. Om jeg skal bytte til facelift/angel-eyes lykter, må jeg ha noen med automatisk høydejustering eller noe annet fancy for å få brukt xenon-lysa videre? Hva må jeg tenke på? Noen som har gjort dette tidligere? Takker på forhånd for svar!
kimzor Skrevet Januar 10, 2011 Skrevet Januar 10, 2011 Ja du må fortsatt ha automatisk justering. Har man ikke det, er xenon ulovlig. Har selv fundert på å kjøpe lykter, men synes det blir for dyrt. Du kan jo gjøre som meg og vurdere lykteglass med angel eyes ringer. søk etter www12816 på koed.no Edit: Synes disse er penere, men de har ikke ringene ferdig installert.
falconeyes Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Skrevet Januar 13, 2011 Ahh, skjønner.. Så med andre ord er lykteinnfatningen min med linse, høydejustering osv helt separat fra de lykteglassene du viser over! Det er jo helt herlig! Er de bare å ta rett ut, eller er de limt eller noe sånn? Takker
falconeyes Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Skrevet Januar 13, 2011 Har du et bilde av bilen din med de lyktene på forresten ? Er ikke meningen å mase altså, men hadde vært fint å sett
kimzor Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 Jeg har ikke fått somla meg til å kjøpt sånne lykteglass enda. Har enda orginale lykter på min! Men det er sikkert noen her inne som har gjort samme operasjon før!
Mikael-B Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 Ahh, skjønner.. Så med andre ord er lykteinnfatningen min med linse, høydejustering osv helt separat fra de lykteglassene du viser over! Det er jo helt herlig! Er de bare å ta rett ut, eller er de limt eller noe sånn?Takker Bare å ta av ja. Når du har skrudd av lykta fra bilen, kan du se en rekke klips rundt lykta, rundt midtlinja av lykta. Bare å vippe alle disse opp, og delel lyktene fra hverandre. Ikke limt eller noe sånt, kun gummipakning.
falconeyes Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Skrevet Januar 14, 2011 Bare å ta av ja. Når du har skrudd av lykta fra bilen, kan du se en rekke klips rundt lykta, rundt midtlinja av lykta. Bare å vippe alle disse opp, og delel lyktene fra hverandre. Ikke limt eller noe sånt, kun gummipakning. Nice! Er virkelig imponert over alle enkle løsninger på bmw-en ass! Alt er så gjennomtenkt!
Otis Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 Det er en veldig gjennomtenkt bil! Men på facelift med angeleyes, så er det verre å dele lykten. Men det går an det å.
Mikael-B Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 Bare å ta av ja. Når du har skrudd av lykta fra bilen, kan du se en rekke klips rundt lykta, rundt midtlinja av lykta. Bare å vippe alle disse opp, og delel lyktene fra hverandre. Ikke limt eller noe sånt, kun gummipakning. Nice! Er virkelig imponert over alle enkle løsninger på bmw-en ass! Alt er så gjennomtenkt! Jepp, er en utrolig simpel bil å skru i forhold til hvor mye utstyr osv. du kan få til den Så ingeniørene hos BMW har gjort seg flid med E39!
jkjersem Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 Ser det er en gammel tråd, men hvordan gikk det? var det noen av dere som kjøpte slike lykteglass? kunne tenke meg å høre hva dere eventuelt syns om de eller få se noen bilder, da jeg lurer på slike selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå