shargat Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 ønsker å kjøpe motorhjerne m50b25 e36.. rop ut hvist noen har:) haster litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Hei. Du må skrive om det er til motor med eller uten vanos. Har du vanos, er det bare den såkalte 413 hjernen som passer. Dette er de 3 siste tallene på Boschnummeret. For motorer uten vanos passer 400, 402, 403 og 405 hjerner. 2 og 2.5 literne har samme nummer, men forskjellige programmering. Da må du i så fall bytte over chip'en fra din 2.5 liter hvis du kjøper en hjerne fra 2.0 med Bosch hjerne. Hvis du har problemer med å få tak i hjerne, kan jeg sikkert hjelpe deg. Jeg er i Østerrike nå, og må i så fall få en annen til å sende hjernen. Dette gjelder 413 hjernen. Hvis du trenger hjerne til motor uten vanos må jeg selv lete fram riktig hjerne. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shargat Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 er b25 uten vanos. så hvist du kan vær hjelpe med å skaffe, hadde det vært veldig fint:) kan jo høre fra deg på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lind91 Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 sendt pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shargat Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 så det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå