Krix Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 hahaahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Heldige de som rakk å flytte bilene sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Sykt mye vann.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Hehe tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Ingen som ble gjort oppmerksom på at bilen kom til å forsvinne nedover elva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Hehe tøft Tøft? Tror ikke det er riktig uttalse i det tilfellet der. Hva om det hadde vært din bil? Ja, det er litt stilig å se hvor store krefter det er i vann, men tøft er det absolutt ikke. Jeg vil tro at mange familier mistet ganske mye der borte, og at det er flere millioner dollar i skader.. Slikt blir ALDRI tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 forsikring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Hehe tøft Tøft? Tror ikke det er riktig uttalse i det tilfellet der. Hva om det hadde vært din bil? Ja, det er litt stilig å se hvor store krefter det er i vann, men tøft er det absolutt ikke. Jeg vil tro at mange familier mistet ganske mye der borte, og at det er flere millioner dollar i skader.. Slikt blir ALDRI tøft. Ser ut som de på videoen syntes det var tøft, siden de pekte og lo når bilene rant nedover elva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 forsikring... Forsikring er alltid greit å ha om uhellet er ute, men forsikringen hjelper ikke akkurat når du har mistet alt du eier og har. Forsikring hjelper ikke på humør.. Synes uansett ikke det er noe å kalle tøft.. Uansett.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Hehe tøft Tøft? Tror ikke det er riktig uttalse i det tilfellet der. Hva om det hadde vært din bil? Ja, det er litt stilig å se hvor store krefter det er i vann, men tøft er det absolutt ikke. Jeg vil tro at mange familier mistet ganske mye der borte, og at det er flere millioner dollar i skader.. Slikt blir ALDRI tøft. Synd for deg da, syns det var tøft jeg. TØFT TØFT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Hehe tøft Tøft? Tror ikke det er riktig uttalse i det tilfellet der. Hva om det hadde vært din bil? Ja, det er litt stilig å se hvor store krefter det er i vann, men tøft er det absolutt ikke. Jeg vil tro at mange familier mistet ganske mye der borte, og at det er flere millioner dollar i skader.. Slikt blir ALDRI tøft. Ser ut som de på videoen syntes det var tøft, siden de pekte og lo når bilene rant nedover elva får ikke gjort så mye da.. når du ser på videoen så går det ganske kort tid før det er mye vann.. og jeg ville ikke stått ute i strømmen der når bilen bortenfor plutselig kommer mot deg :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Andreas. Ditt forumtroll. Dette er tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 heldigvis rakk han å flytte den tøffe patrolen, de andre stygge bilene er jo bare bra blir ødelagt = tilbake på forsikringa:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 forsikring... Forsikring er alltid greit å ha om uhellet er ute, men forsikringen hjelper ikke akkurat når du har mistet alt du eier og har. Forsikring hjelper ikke på humør.. Synes uansett ikke det er noe å kalle tøft.. Uansett.... Når jeg totalvraka E39`n min synes jeg igrunn forsikringa hjalp på humøret mitt når jeg fant ut at jeg hadde "tjent" 20.000 på og kræsje den.. ;P Så forsikring hjelper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå