Widejuggao Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 Då har eg sikkert kjøpt helt feil siden du sier det ikje e det...vett vertfall eg bestilte M3 speil....fikk en eske det stod M3 mirrors E36 sedan/touring på og betalte prisen for...jo nettop...M3 speil
Widejuggao Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 Kan være de aviker litt fra Orginal vare. men er forsatt m3 speil stilen
Eksos Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Sorry mac, men det er er nok ikke M3 stil.. Er sikkert en etterligning av ett slag, helt ulikt er det ikke Men for all del, er ikke det som skal prates om her nå, flott bil! Slik ser forøvrig M3 speila ut, og det skal vell også kopiene også gjøre..
ZhilleN Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 dem speila har ikke den skråvinkelen som org m3 speil har, står mer rett ut på din bil, jeg synes dem var fine jeg, stilig med svarte Tilbake til bi len, så synes jeg fargen var tøff, og hjula var sinnsykt råe, tøft med noe annerledes Touringen i e36 kan bli fine ja
Widejuggao Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Skrevet Desember 18, 2012 Åpen for bud På nyåret vill det bli skiftet klosser/skiver/hjullager fremme, ny clutch,slavesylinder og utløserlager, samt komplett service ole,filter,plugger ++ )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå