shargat Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 fått til og kobla om lykta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer92 Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Heisann. Jeg hadde samme problemet når jeg fikk mine baklykter fra Gs. jeg bare kobla om så ble det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 husker du akkurat hva du kobla om? hadde vært veldig greit om du viste det så jeg slapp å ødelegge for mye er jo nokså mange kabler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 fått til og kobla om lykta? har vært litt opptatt med framlykter skal se om jeg får gjort noe med det i dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shargat Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 kan ta bilde å legg ut litt senere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 kan ta bilde å legg ut litt senere i dag om du kunne gjort det ville det vært utrolig greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå