thomaleo Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 I dag fikk jeg ei pakke fra gs bildeler med blandt annet LED baklykter, var ute for 15 minutter sia og satt de på bilen og fant noen feil Venstre baklykt: denne trur jeg lyser rett, den har kjørelys i midten av nedre lysrekke, og bremselys helt på venstre sida og tåkelys helt til høyre på lykta. Høyre lykt: denne trur jeg lyser FEIL, den har kjørelys helt på høyre sida (der bremselys er på venstre lykt) og bremselys er bare forsterka samme lys, tåkelys funker ikke overhodet. Blinklys og ryggelys fungerer helt fint. og de boksene som var med lyktene er helt ulik de på tegningene som var med, gs som har lagt med feil?:S bilder av kjørelys: bilde av bremselys: bilde av tåkelys: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Den største feilen var vel å kjøpe LED lykter i det hele tatt.. men send en mail eller ring dem, så ordner de nok opp.. Går det an å koble disse feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 hvordan jeg horer opp den gamle bmwen blir opp til meg du (har tenkt å sote de) det var med 4 bokser, men de var merka med L og R, left og right da tenkte jeg, og gjorde det sånn. jeg rørte ikke andre ledninger overhodet, men det var sånne sokkel lignende greier som gikk ned til led platene kan de ha vært kobla feil? var 2 av de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Den største feilen var vel å kjøpe LED lykter i det hele tatt.. +1, men har du check control? en kompis av meg har akkurat samme lykter og samme problem, løsningen som de sa til han var at han må ha cc. han har ikke det. De boksene trenger det systemet til og fungere riktig. Han fikk også så klart nye lykter første gangen, men var samme feil som oppstod ved bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 om cc er problemet skal det bare være å stjele strøm fra en ledning på h.side så virker alt. Dette var problemet på is'n min også Det var dog orginale m3 lykter fra en 97mod m3, og ikke led så behøver ikke være samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 koblinga som går inn på lykta har 2 punkter ledige da.. mens på på lykta er alle punktene opptatt. (ingen aning hva cc er) rart det viser rett på ene lykta og feil på andre?:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 cc er forkortelse på check control. Hvis du har kjørecomputer i stedet for klokke så ser du om det står en knapp der som heter check. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shargat Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 hadde samme probleme på mine lykter, tok venstre baklykt å kobla om på 2 eller 3 av ledningene der, til kjøre og bremselys, skal vøre noen grønne ledninger. og mine funka helt fint etterpå du må bare prøv deg fram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 jeg har IKKE check kontroll isåfall men blir nok nødt og koble om litt ja trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Det er akkurat samme problemet m.a.o er utrolig enkelt som forlkart over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 hadde samme probleme på mine lykter, tok venstre baklykt å kobla om på 2 eller 3 av ledningene der, til kjøre og bremselys, skal vøre noen grønne ledninger. og mine funka helt fint etterpå du må bare prøv deg fram kobla du om på venstre lykt når det var feil på høyre? :S hørtes kansje dumt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 kun på høyre det trengs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shargat Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 hadde samme probleme på mine lykter, tok venstre baklykt å kobla om på 2 eller 3 av ledningene der, til kjøre og bremselys, skal vøre noen grønne ledninger. og mine funka helt fint etterpå du må bare prøv deg fram kobla du om på venstre lykt når det var feil på høyre? :S hørtes kansje dumt ut hehe, den ble vel litt feil ja:P sorry. mente høyre, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shargat Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 men kobla den om etterpå, fikk kjørelys på den i midten og den helt ute på lykta:) og når jeg bremsa ble den i midten sterkere, ble ikke så verst:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 jeg vil ha dette eu godkjent også! xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå