Gå til innhold

Feil i LED baklykter e36

thomaleo
 Share

Anbefalte innlegg

I dag fikk jeg ei pakke fra gs bildeler med blandt annet LED baklykter, var ute for 15 minutter sia og satt de på bilen og fant noen feil :(

Venstre baklykt: denne trur jeg lyser rett, den har kjørelys i midten av nedre lysrekke, og bremselys helt på venstre sida og tåkelys helt til høyre på lykta.

Høyre lykt: denne trur jeg lyser FEIL, den har kjørelys helt på høyre sida (der bremselys er på venstre lykt) og bremselys er bare forsterka samme lys, tåkelys funker ikke overhodet.

Blinklys og ryggelys fungerer helt fint.

og de boksene som var med lyktene er helt ulik de på tegningene som var med, gs som har lagt med feil?:S

bilder av kjørelys:

csop9wmsk8q52jicdw0g.jpg

1rrikn806rq5nhf7p32s.jpg

bilde av bremselys:

5s0gsnpn0pzq2ky1jouf.jpg

bilde av tåkelys:

bllgtg3jr6nnluertly7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan jeg horer opp den gamle bmwen blir opp til meg du :):P (har tenkt å sote de)

det var med 4 bokser, men de var merka med L og R, left og right da tenkte jeg, og gjorde det sånn.

jeg rørte ikke andre ledninger overhodet, men det var sånne sokkel lignende greier som gikk ned til led platene kan de ha vært kobla feil? var 2 av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den største feilen var vel å kjøpe LED lykter i det hele tatt.. :wink:

+1, men har du check control? en kompis av meg har akkurat samme lykter og samme problem, løsningen som de sa til han var at han må ha cc. han har ikke det. De boksene trenger det systemet til og fungere riktig. Han fikk også så klart nye lykter første gangen, men var samme feil som oppstod ved bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde samme probleme på mine lykter, tok venstre baklykt å kobla om på 2 eller 3 av ledningene der, til kjøre og bremselys, skal vøre noen grønne ledninger. og mine funka helt fint etterpå:) du må bare prøv deg fram

kobla du om på venstre lykt når det var feil på høyre? :S

hørtes kansje dumt ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde samme probleme på mine lykter, tok venstre baklykt å kobla om på 2 eller 3 av ledningene der, til kjøre og bremselys, skal vøre noen grønne ledninger. og mine funka helt fint etterpå:) du må bare prøv deg fram

kobla du om på venstre lykt når det var feil på høyre? :S

hørtes kansje dumt ut

hehe, den ble vel litt feil ja:P sorry. mente høyre,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...