Haug530D Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Noen som har erfaring med RXA-80F sånne 8" aktive subber til å ha under setet? Fikk ett par til ca 600,- Vet at det er delte meninger om Fence Audio og jeg er fullt klar over at det ikke er noe Stort merke, bare lurte på om jeg vil merke noe till bassen. Har fra før av 2 Focal komp sett + en Alpine PDX 4.150 forsterker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 Ingen som har testet disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Kjøpte ei kasse med 2x12" ¨på netthandelen. Spillte egentlig helt greit altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhuseboe Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Lurer også på disse. Har sett de rundtom og syntes de virket lur. Vil ikke ha stor kasse som fyller bagasjerommet, så noe smått under setet virker bra! Gi en tilbakemelding på hvordan de spiller/virker da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Har nå fått de men ikke fått testet ennda. Tenkte å prøve med noen 12V adaptere jeg har liggende og kople de til anlegget som jeg har inne, men kan jeg kople 12V på REM? eller er det mindre Volt som skal inn på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhuseboe Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Neida, 12V går fint det. Det er bare at den skal ha et elektrisk signal, så direkte fra batteriet skal få fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Neida, 12V går fint det. Det er bare at den skal ha et elektrisk signal, så direkte fra batteriet skal få fint Ok, da får jeg teste litt innendørs før/om jeg monterer de i bilen, litt lettere med ett 12V adapter og en Phono kabel fra Hjemmekino Recieveren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Hadde helt glemmt ut disse jeg, men jeg fikk testet de i bilen og lyden var helt rævva dårlig, ikke noe jeg hadde giddet å montert i en bruksbil engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Fence audio har veldig varierende kvalitet ihvertfall.. en kompis kjøpte 2x12", de sprengte med en gang.. Brodern kjøpte 2x10" for en stund siden, som jeg satt i bilen i går.. faktisk ganske bra bass..! Tror Forsterkeren har veldig mye å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Jeg ble veldig lite imponert over mine 2x12 fra nethandelen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Jeg ble veldig lite imponert over mine 2x12 fra nethandelen.no Var sikkert akkurat de samme som kameraten min hadde.. sto i bilen hans en kveld, dagen etter ble de brukt til oppvarming av hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 kan godt hende, jeg kom bedre ut av det, bytta den i en ps3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 ikke kjøp fence. det er bare dritten. kan virkelig ikke forstå at folk kan kjøpe dette.. bruk heller litt ekstra kroner på noe som spiller bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 ikke kjøp fence. det er bare dritten. kan virkelig ikke forstå at folk kan kjøpe dette.. bruk heller litt ekstra kroner på noe som spiller bra. Jeg måtte bare teste de, hehe, fikk nå solgt de for mer enn jeg kjøpte de for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hmm... Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Kjøpte Fence RXA-80F på Netthandelen jeg óg, bare for å teste den (fikk den for 200 spenn). Er noe av det dårligste jeg har vært borti innenfor bilstereo, så jeg anbefaler ingen å kjøpe den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå