Gå til innhold

Grombilen min, BMW E34 540iat 1994modell

RenZor
 Share

Anbefalte innlegg

Høsten 2010 solgte jeg min 520i og byttet den ut med storebror 540i. Overgangen var upåklagelig :lol:

Her er annonsebildene. Har ikke rukket og hive meg rundt å få tatt noen bedre enda.

Kon-filter og wounderbaum er fjernet, for de som ville kommentere det :P M-emblem skal også bort så snart våren kommer :wink:

v86r82ijpdlwmurb59jk.jpg

hartsr13qnaynr17pud6.jpg

2yal6edlfa17bmjjk15s.jpg

jji4p3jpwcv8qji7c61j.jpg

ncb6fp050lvo1itmfybp.jpg

h6u0wxyvypkmgogbg4gr.jpg

zjhljybcpb98l6tvinrh.jpg

h068jzg5wjko86nll8fu.jpg

u8s1sgdwjhned92a0b87.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja! :D Det var jo en riktig flott bil!

Blir dog straks bedre når du får vekk M-emblemet og på 540i emblemet. ;)

Ser ihvertfall ut som en velholdt og ryddig bil.

Tror nok jeg og ville luktet litt på å bytte ut ratt og girkule, da det blir kanskje litt mye treverk. Dog er det sikkert en vanesak som du sier. ;)

Er vinduene våte på bildene eller er det luft under sotfilmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, m-emblemet forsvinner 8) Er faktisk litt usikker på om jeg skal ha på 540i merket eller ikke. Bilen blir litt mere mystisk uten, hehe :P

Vurderer å legge ned viskeren bak og.

Bilen føles veldig velholdt tross sin km-stand på 330 000 km. Alle dører, knapper, brytere, drivverk, understell er tight og fint.

Felger/dekk og senkesett er godkjent i vognkort. :mrgreen:

Av en eller annen grunn ser treverk i biler mye bedre ut i virkeligheten. Personlig synes jeg det ser og føles mere luksuriøst. :wink: I tilegg til at det er moro å ha noe som ikke alle har. Det hadde riktignok vært mere mafia med sort skinn 8)

Det var noen som kommenterte av treratt var sleipt, noe jeg aldri selv har opplevd.

Det er bare vinduene som er våte heldigvis :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forsåvidt enig i det at treverk gir et eksklusivt preg. Kommer aldri til å kjøpe et E34 interiør uten treverk i listene, men blir nok ikke treratt. Kan jo innrømme at jeg aldri har sett et treratt "live". ;)

540i merke må man ha. Uten det er det jo bare en bråkete 520i for den almenne mann. :-P

Edit:

Bedre utstyrt enn min er den og. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forsåvidt enig i det at treverk gir et eksklusivt preg. Kommer aldri til å kjøpe et E34 interiør uten treverk i listene, men blir nok ikke treratt. Kan jo innrømme at jeg aldri har sett et treratt "live". ;)

540i merke må man ha. Uten det er det jo bare en bråkete 520i for den almenne mann. :-P

Edit:

Bedre utstyrt enn min er den og. :(

Det er sant det du sier, står det 540i så blir det noe annet! Veldig få som monterer 540i-emblem uten å ha bilen tror jeg. Er vel verre med m-merker :P

Skal jeg bytte ut rattet av en eller annen grunn så må det være pga størrelsen. Det er jo litt stort, men hivåhoi hvor enkelt det er å svinge med breie dekk foran :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil dette, motor og drivlinje er i boks hvertfall :)

Litt de-råning av bilen, så er du godt igang!

Takker :)

Hva tenker du på iforhold til de-råning? Fjerne sotfilmen? Det har jeg faktisk tenkt på, men da skal jeg koste på skikkelig toning, så det ser enda bedre ut 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...