TDV Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 En vakker dag skal eg sende en tds motor til trf-racing. han skal få gjere akkurat det han vil me den. ( er vertfall en drømm i haude då). digga dissa motorane. leverer gs en slik motor om eg taster inn delenummeret? haha:) håper vertfall at trf-racing kjem opp å fram med firmaet sitt og det som høyrer til. en sånn mann treng dieselverdenen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 håper vertfall at trf-racing kjem opp å fram med firmaet sitt og det som høyrer til. en sånn mann treng dieselverdenen. X2!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 X2!!!gamnel tråd.. meb det håper jeg og virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønderlag E39Tds Skrevet Oktober 9, 2021 Share Skrevet Oktober 9, 2021 På 16.1.2011 den 13.34, TRF skrev: Chip og programmering er det samme. Motorstyringa er som en data med mye rart inni. Bla (det viktigste) så har den et sett med referanserverdier lagret i en chip (i dette tilfellet to, av typen eprom). For å kunne endre disse tabellene i en styreenhet med vanlig eprom chip, må den fysisk ut av styreenheten. "power box" er et såkalt piggy back system, dette trikser med signalene til/fra hjernen, men den kan aldri endre refereanseverdiene. IC trenger du ikke å tenke på, ei heller eksos. Du får ikke noe særlig ut av dette før du har gjort større inngrep. Forøvrig så planlegges det med et oppsett på ca 300hk til denne motoren. Det vil ta noe tid da jeg aldri vil kunne tjene inn igjen utviklingskostnadene på en så gammel og sjelden motor, men jeg synes det er en fantastisk motor, så det blir litt ved siden av andre ting. Ser du er fra lesjaskog/våler, kjenner du til en bmw520 her på forumet? Hei, har du utviklet dette systemet? Er egt meget intressert. Ser dieselmekken lager pumpe samt vurderte holset hx30/35. Har du noen vidre tips til clutch som tåler effekten eller andre tips til ca 300hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå