T. Tharaldsen Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 bilen min eter då tydeligvis signalkabler og jeg skjønner ikke hvorfor noen som har noen ideer? de holder en to-tre uker før de kobler litt til og fra så dør helt.. er en e34 hvis det spiller nokke rolle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Hva er det egentlig som skjer? Forsvinner kun lyden? Slår det seg av? funker det igjen når du bytter til ny kabel eller hvis du bare plugger ut og inn igjen? Fortell litt mer. Litt rart hvis høyre og venstre kanal ryker samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Tharaldsen Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 lyden stopper.. forsterker stopper og spille men slår seg ikke av så bare lyden som forsvinner.. alt virker igjen når jeg bytter til en ny kabel.. kablene som er blitt "ødelagt" har ikke funket på andre anlegg heller etter jeg har brukt de noen uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Er anlegget ditt skikkelig fastmontert? Det skal ikke mye til for at kablene går i stykker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Tharaldsen Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 alt sitter dønn fast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Tharaldsen Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2011 ingen? kan ikke se noe slitasje/rifter i de heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 har en gammel 530d stående som er noe av d samme tullet på, kjørte av en eller annen grund ut på jordet med den så på veien igjen:( efter dette kommer og går lyden som den vil ikke sjekket d opp siden bilen bare står her og samler støv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Har aldri opplevd det, men kan det være at du har dårlig/ikke jording på spiller slik at det blir for mye belastning på jordingsdelen på signalkabelen? Som regel så er det spilleren som får svi hvis dette skjer, men man vet jo aldri. Legg opp en skikkelig jording på spiller og sjekk i samme slengen jordingen på forsterkeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå