Haakjin Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Murena: Få fram noen bilder av motorrom på den svarte ''M5en'' da! Nyyydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 her er ett bilde av bilen der den står i garasjen mens 320n må slite ! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murena Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Hei Haakjin Her er motorommet på min svarte M5 under restaureringen. Har ikke tatt bilder etter at jeg ble ferdig. En liten oppstart for noen dager siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 grom e28 blir denne å se på treff i år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 denne m5'en har nok ikke m88.. den har den første utgaven av s38b35 med dobbelt reg kjede osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 denne m5'en har nok ikke m88.. den har den første utgaven av s38b35 med dobbelt reg kjede osv.. kødder du med meg morten?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Er det ikke det som er M88?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murena Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Mulig det blir tid til treff,men tid er det ikke nok av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Det er no vell M88 motoren dette? Uansett, digger bilen din, og takk for bilder av motorrom, få opp noen nyere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murena Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Takker Skal få lagt ut noen nyere og bedre bilder av motorrommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Bilen nypolert før lagring, har fått div nytt i vinter og skal ut på kjøretur i dag weeeee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Kjenner jeg blir blaut i kjeften av å se så mange deilige m-biler stående. Har vinterlagret min og, men er dog bare en 328, så da fortjener den ikke noe bilde her=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hindmost Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Mye fint her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murena Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Til Morty999 som ikke tror at motoren min er en M88. Se på slutten av denne filmen når han åpner panseret. Er den samme motoren som står i min.. I vognkortet mitt står det 286hk og på dørstolpen der hvor dekktrykket står,står også motortype M88! Mulig din motor stammer fra en M635CSI. Nydelig bil dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Til Morty999 som ikke tror at motoren min er en M88.Se på slutten av denne filmen når han åpner panseret. Er den samme motoren som står i min.. I vognkortet mitt står det 286hk og på dørstolpen der hvor dekktrykket står,står også motortype M88! Mulig din motor stammer fra en M635CSI. Nydelig bil dette Sikker på at det ikke er blitt bytta motor en gang i tiden da? Klipt ut fra BMW M Registry: How do the M88 and S38 engines differ? The M88 is the non-catalyst version of the S38 engine. With a 10.5:1 compression ratio, 264-degree camshafts, and a single-row timing chain, it is identical to the one found in the non-catalyst versions of the E24 M635CSi coupe. Power is rated at 286 hp (DIN) at 6,500 rpm with 251 lb/ft of torque at 4,500 rpm. The M88 can be identified by the BMW Roundel and only the words “M Power" on its valve cover. The S38 s the “clean” version of the M88 motor, introduced to allow E28 M5s sold in the United States and Canada to comply with North American emissions regulations. It utilizes a duplex (double-row) timing chain, 248-degree camshafts, and features a lower 9.8:1 compression designed to work with catalytic converters. This reduced the horsepower to 256 hp (SAE) or 260 hp (DIN) at 6,500 rpm and torque to 243 lb/ft at 4,500 rpm. The S38 can be identified by the words "BMW M Power" on its valve cover. http://www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=7 Uansett, to nydelige biler du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå