Mariuse34 Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Hei! Hjelper en kompis å bytte radiator. Han har kjøpt en radiator fra bil med automatgir og oljekjøler. Hans bil er manuellgir. Det er da to gjengede innganger på radiatoren og en elektrisk kontakt på siden som jeg ikke har noe bruk for tror jeg på den manuelt girede bilen. Stemmer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Dette tror æ skal gå bra. Den kontakten du snakker om kan være en føler som gir beskjed til kjørecomputer om lavt kjølevæskenivå. Noe det antagelig ikke er på den nye bilen da? Skal gjøre det samme, bare motsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 Det er to kontakter. En som jeg tror er kjølevæske nivå. En liten plugg som sitter under vanntanken på radiatoren på førersiden. Så er det en annen plugg på andre siden, som jeg ikke vet hva gjør. Men bilen sviver fint. Satte inn radiatoren igår:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå