Kjeid Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Hei, vurderer en E46 som har orginal navi pakke. Det jeg lurer på er om den virker til vanlig bruk, i så fall, trenger jeg en brikke, eller noe annet ekstra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mike Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Eneste du trenger er et oppdart kart på cd ( MK II eller MK III navi ) eller dvd ( MK IV navi ). Du kan jo spørre selger om det følger med kart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Du finner kart på nettet, jeg brant ut fungerer helt ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Brant nettopp også ut 08 cd til MK2, fungerer bedre enn forventet til å være 12 år gammelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Jeg har 2011 kart i min E39, MK4 Funker supert! Finner en del gater i den lille bygda jeg bor i Ellers er den oppdatert på alle veier osv rundt her. Var i Trondheim i fjor sommer, hadde med meg tomtom for sikkerhetsskyld, men brukte den aldri, kun den i bilen, fungerte utmerket! Da hadde jeg 2010 kart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå