lynvingen Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 tenkte eg skulle legge ut bilde av den nye bilen bilen er en 520 2.2 orginal m-tech. er nesten 3år siden eg solgte min forige 5 serie ,var så stort savn at eg måtte ha det igjen etter og ha slitt med en vw transporter i mellom tiden . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 Her et bilde av av den gamle 5 serien eg hadde i 2007 en 523i 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 her et bilde av sommer felgene 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Pen bil! Noen planer for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 noen planer tja har lyst på nye felger bbs lm kansje , ellers skal eg bytte intreør listene på en , gjore nesten en tabbe med og kjøpe noen brukte intreør lister fra england via ebay hehe . ellers senke den mer og kansje en hamann leppe i front her er et bilde av sommer leketøy min en honda cbr 600 99mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2011 har et problem me telefonen i bilen kjøpte tvilling sim kort og satte i, med får det ikke til og virke noen som har noen gode råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 har et problem me telefonen i bilen kjøpte tvilling sim kort og satte i, med får det ikke til og virke noen som har noen gode råd Hvem operatør bruker du? Satte du sim kortet i telefonen, eller bak i bagasjen? På 523`n jeg hadde måtte jeg sette det i bak(venstre side i bagasjen), også måtte jeg bruker ett gammelt sim kort, da de nye simkortene ikke fungerte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2011 bruker tele2 og satte sim korte i en kort holder under telefonen ,sjekka bagasjen fant ingen ting bare en boks som det sto simens på men ingen plass og sette sim , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 fikk lakket listene inne i bilen i helgen har også bestilt ny gir kule og diverse små ting til bilen , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusr91 Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Slitan med ny! 5 serie helt etter boka! Så ut som det ble bra med interiør listene! Hvor kjøpte du lakken? brukt skikkelig laksprøyte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 ja kjøpe spray lakk på bilekstra, ble veldig bra resultat, betre en og bruke 6000kr for nye men fikk ikke av den lista over sterioen , noen som har noen tips på kossen eg skal få den av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Gratulerer med flott bil gjorde akkurat det samme med interiør listene mine jeg å. litt billigere kan du si En ting jeg digger med e39 er å få på m5 eksos, hvertfall looken. de ser helt rå ut bakfra da! lykke til videre med bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 noen bilder med sommer felgene , se vekk i fra den ruta som er knust den er fikset nå , ellers er den senka orginalt fra frabrikk men eg kunne tenkt den noe lavere , så neste bil vel og kjøpe coilovers, også har eg lyst på nye felger men det blir til neste sesong , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 ny bak potte , m5 speil , hamann carbon lippe til front fangeren er også på ønske lista, ellers er det altid kjekt med kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 får ikke ut den orginale cd spilleren , noen som har noen triks på og få den ut , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå