Gå til innhold

Problener e30 325 starter ikke..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har problemer med min e30 325i, starter ikke, bare noenganger, da går den ikk rent, bobler og smeller en god del, ikke gnist i plugger, liten gnist av og til, nå er den helt død, går bare på startern, noen som vet?

Mvh.

Skrevet
Har problemer med min e30 325i, starter ikke, bare noenganger, da går den ikk rent, bobler og smeller en god del, ikke gnist i plugger, liten gnist av og til, nå er den helt død, går bare på startern, noen som vet?

Mvh.

er pluggene dine bra da?

kan være overslag på hjernen, hadde problemer med det på min 525 :)

hadde kommet vann inn i kontakten på hjernen, jeg tørket det med hårføner så fungerte den knall igjen :D

Skrevet

dette er prefacelift. Fra coilen og igjennom torpedoveggen, og inn til hjernen, det har jeg sjekket, og den går inn til hjernen, jeg lurte litt på om det var hjernen med engang, ingen som kan låne meg en hjerne i nærheten da? :)

Mvh.

Skrevet

88mod er facelift ja..

Første grunnleggende ting og sjekke er vel tenning og bensin. Videre er det vel de to følerne som er nevnt, triggersensoren (om motoren har dette), LMM osv..

Skrevet

facelift har ikke følere på kassen, men en giver på veiven. sjekk evt bytt denne. gjenganger.

må stå med riktig avstand. sikkert full i dritt.

Skrevet

Har akkurat hatt samme problem som deg. Kødda en del med å få det til å funke, men prøv å mål spenninga på coilen, og bytt ledningen fra coilen til fordeler.

Skrevet

lodding i hjernen var brutt hos meg på en lik bil engang... det måttet sees fysisk da den tidligere var klarert av elektro firma...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...