Bimmerfører Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 ..... med http://www.dealextreme.com/ Har nå ventet en uke på min bestilling, og ordren står enda uendret. De har bekreftet at betalingen og alt er ok Moderatoredit (R Andersen); Stengt pga. dårlig overskrift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Har ingen personlige erfaringer, men flere jeg kjenner har brukt dealextreme uten problemer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Har handla derfra to ganger. Nå sist så bestilte jeg uka før jul og fikk pakken hentelapp forrige lørdag. Første gang husker jeg den stod en liten stund uendret. Så bare vær tålmodig. Kommer etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Stemmer som StigJ skriver, tar av og til litt tid, men det kommer alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 har bestillt derifra mange ganger. står at det tar litt lengre tid nå på nyåret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg