Gå til innhold

Møkk lei radio

Anbefalte innlegg

Hei.

Kjøpte meg BMW e39 for en drøy uke siden og er allerede lei radio, spesielt med tanke på hvor "gode" radiosignaler det her i området.

bilen har standard kassetspiller, uten CD veksler, har tittet litt rundt og kan ikke si jeg finner ikke noe ledninger så det virker som det ikke er lagt opp noe til en CD veksler i det hele tatt.

Prisen på En CD veksler og evt CD spiller er rundt 2000kr hver på finn.no, og har funnet orginal E39 navi på ebay for ca 3500kr ferdig fraktet til Norge.

Ved siden av det trenger jeg en CD veksler, er det noe i veien for å montere CD veksleren i hanskerommet? har ikke anledning til å stå inne og montere opp dette bak deksler og gulv.

Har noen noe erfaring med dette?

Mvh, Kenneth.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kjøpe deg Dynavin eventuelt Hualigan multimediaenhet? Da får du CD spiller, navigasjon, iPod/phone tilkobling og USB i en spiller med stor touchscreen, ser originalt ut også. Koster mye mindre enn cd veksler og org. navi (og er mye bedre enn org. navi). Nå har jeg kun testet Dynavin da, og er meget fornøyd med den.. Hadde org. navi i gamle bilen og den manglet nesten alt som dynavin har. Sjekk tråden min for bilder av Dynavin montert i min bil

Kan også legge til at dette også er plug & play! Jeg gjorde hele jobben selv på ca. 2 timer sittende i førersetet hele tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei, send en mail til Jeff Bechtel var der jeg kjøpte min fra, han har en egen tråd på E46 fanatics

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=793437

til E39 skulle han ha

$649usd + $80 i forsendelse

Her er mail adressen.

jtdist@sbcglobal.net

Ellers kan du høre med Stoppie_Master her på forummet, de skulle visst matche prisen til Jeff, her er en Quote fra en annen tråd:

Skal man kun kjøpe spiller fra Jeff, kommer den på 4228,- dette er inkludert frakt men uten moms.

Total pris med moms, kommer på ca 4728,-

Total pris med moms uten moms triksing ca 5385,-

Det er tydelig at Jeff får god pris fra Dynavin, da 1 spiller sendt fra Dynavin koster 630,- Euro = 4996,- + moms = 6345,-

Dette er om man skal kjøpe direkte fra Dynavin selv, da jeg alltid tråler etter best tilbud.

Men problemet med å bestille fra utlandet kommer jo når spilleren slutter å virke, tenker på garanti/reklamasjon, så der har jo dere en fordel da :)

Oki, så i praksis er det 4728kr vi må konkurrere mot...

Da må vi klare å si 5160kr inkludert porto på DVN-E39, dette som bimmers.no tilbud. Bra? :)

Dette er tråden:

viewtopic.php?f=10&t=170291&start=90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...