s38b38 Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 er det noen som vet hvor man kan få tak i, eller lastet ned siste oppdatering av gps til e60? så man slipper å kjøpe en til 3000kr på bmw:P takk for svar=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Går ikke. Du må på verksted for å oppgradere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s38b38 Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2011 man må ikke på verksted for å oppgradere. for er bare ei dvd plate med kart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 man må ikke på verksted for å oppgradere. for er bare ei dvd plate med kart! Kommer helt ann på hvilke oppgradering det er snakk om. På den E81 jeg hadde for noen år siden klarte den ikke lese 2008 navi platen. For å kunne lese den måtte jeg på verksted for og få oppdatert slik at den klarte å lese den. Men hvis du er så sikker er det bare å laste ned 2010 navi platen ifra x. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Last ned siste version fra x eller liknende. brenn på en dvd plate ferdig. om du trenger en guide, så bruk søkfunksjonen. btw! Mange sier man må brenne med den laveste hastigheten mulig, dette gjelder ikke alle lesere på E6x virker det som. Min ble brent med 48x og fungerte som bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 kjøp av meg billig, har 2011 utgaven:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Hiver meg på her Jeg har versjonen av navigasjon uten kart i min e60 06mod. Holder det med å kjøpe ny DVD med kart, eller er det hardwaremessige forskjeller også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Hvis man vil ha nyere DVD, så får man innbyttepris med den gammle DVD plata, det fikk i alle fall jeg på strandveien auto i trondheim. Ellers så finnes det nettbutikk: http://www.bmw-maps.co.uk/ Jeg har bestilt herfra mange ganger, bare si i fra, så kan jeg bestille opp, får god pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39-e60 Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Hvis man vil ha nyere DVD, så får man innbyttepris med den gammle DVD plata, det fikk i alle fall jeg på strandveien auto i trondheim.Ellers så finnes det nettbutikk: http://www.bmw-maps.co.uk/ Jeg har bestilt herfra mange ganger, bare si i fra, så kan jeg bestille opp, får god pris... Jøss...£35 for ny plate til professional?? Og denne inkluderer fotobokser? Hvordan fungerer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Det var sykt billig, hvordan bmw kan ta flere tusen for en plate skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Jeg har lagt ved disse når jeg har solgt mk4 navigasjoner, og ingen har klaget, så det må jo åpenbart fungere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 ligger pirater på nett.. både til gamle og nye modeler! så er tull å kjøpe når man kan bruke fem kroner på ei dvd skive istedenfor 5løk hos forhandleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Første jeg gjorde etter at jeg visste at jeg skulle kjøpe den bilen jeg har nå, var å laste ned nyeste navi dvd. Ingen hokus pokus, funker rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Hvis man vil ha nyere DVD, så får man innbyttepris med den gammle DVD plata, det fikk i alle fall jeg på strandveien auto i trondheim.Ellers så finnes det nettbutikk: http://www.bmw-maps.co.uk/ Jeg har bestilt herfra mange ganger, bare si i fra, så kan jeg bestille opp, får god pris... Jøss...£35 for ny plate til professional?? Og denne inkluderer fotobokser? Hvordan fungerer det? Det var dyrt.. Med tanke på at de ligger gratis på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Hvis man vil ha nyere DVD, så får man innbyttepris med den gammle DVD plata, det fikk i alle fall jeg på strandveien auto i trondheim.Ellers så finnes det nettbutikk: http://www.bmw-maps.co.uk/ Jeg har bestilt herfra mange ganger, bare si i fra, så kan jeg bestille opp, får god pris... Jøss...£35 for ny plate til professional?? Og denne inkluderer fotobokser? Hvordan fungerer det? Det var dyrt.. Med tanke på at de ligger gratis på nettet. Joda, men de ser da bra ut. Ikke alle som deg som laster ned pirat. Disse er godkjent og fungerer utmerked, og du får kvittering ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå