Riberto Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Skrevet Juli 26, 2011 Positiv skrev: HeiLykke til med prosjektet ditt Riberto. Og Haakjin, har du en link til hvor du kjøpte stab staget på ebay. Mvh Bent Takker! Meget pen E28 du har forresten Mvh Robert
Positiv Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Riberto skrev: Positiv skrev: HeiLykke til med prosjektet ditt Riberto. Og Haakjin, har du en link til hvor du kjøpte stab staget på ebay. Mvh Bent Takker! Meget pen E28 du har forresten Mvh Robert Jo takk Robert, fortsatt litt og gjøre, før jeg er helt fornøyd. Men er vel snart der. Mvh Bent
Riberto Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Skrevet Juli 27, 2011 Da blir det godkjenning av ombygginga 17. august, og i mellomtida blir det lakkarbeid
Riberto Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Skrevet Juli 27, 2011 Haakjin skrev: Nå er jeg spent Riberto ;p Samma her, men har trua
Pedi Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 Blir spennende å følge med videre her. Stå på, og lykke til. Dette er morro!
Riberto Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Skrevet Juli 27, 2011 Pedi skrev: Blir spennende å følge med videre her. Stå på, og lykke til. Dette er morro! Takk ja Dette blir så absolutt gøy å fortsette med framover!
Riberto Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Skrevet Juli 27, 2011 Har vært for dårlig til å ta bilder tidligere, så skal prøve å bli flinkere til det heretter
Pedi Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 Ja, det er supert. Selv prøver jeg å ta "mest mulig" bilder av mine biler, slik at for de av de som skulle like en av bilene mine - så er det masse gøy (synes jeg da...) å se.... Så bare hiv ut bilder!
Riberto Skrevet August 3, 2011 Forfatter Skrevet August 3, 2011 Drevet med litt småplukk i kveld; bytta til sorte dørpaneler Tenker også å integrere litt finere lyd i bilen, derfor kommer det snart et sett slike i posten snart også
hypah Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Ser bra ut detta! Lykke til med godkjenning og. Hvor har du kjøpt m-tech settet hen?
Riberto Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 hypah skrev: Ser bra ut detta! Lykke til med godkjenning og.Hvor har du kjøpt m-tech settet hen? Takker, håper virkelig det går i boks nå! M-tech'en kjøpte jeg brukt fra en her på bimmers, husker ikke hvem lenger, da det er ei stund siden. Bare 10 dager igjen til godkjenning nå gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå