helland Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Ser bra ut detta! Lykke til med godkjenning og.Hvor har du kjøpt m-tech settet hen? Takker, håper virkelig det går i boks nå! M-tech'en kjøpte jeg brukt fra en her på bimmers, husker ikke hvem lenger, da det er ei stund siden. Bare 10 dager igjen til godkjenning nå gitt lite bilder robert, pøs på!!
Riberto Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 Ser bra ut detta! Lykke til med godkjenning og.Hvor har du kjøpt m-tech settet hen? Takker, håper virkelig det går i boks nå! M-tech'en kjøpte jeg brukt fra en her på bimmers, husker ikke hvem lenger, da det er ei stund siden. Bare 10 dager igjen til godkjenning nå gitt lite bilder robert, pøs på!! Vet, skal knipses mer ganske så snart!
Riberto Skrevet August 14, 2011 Forfatter Skrevet August 14, 2011 Tweetere montert Ellers blir det en siste gjennomgang av det tekniske før godkjenningstimen på onsdag
Haakjin Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Gratulerer ! Få hør litt mere om hvordan det gikk da? Hva som måtte til og hvor nøye de var ;p
Riberto Skrevet August 18, 2011 Forfatter Skrevet August 18, 2011 Takk alle mann! Dette motiverer til å fortsette videre Haakjin: Skal sammenfatte litt ganske snart jeg
Haakjin Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Takk alle mann! Dette motiverer til å fortsette videre Haakjin: Skal sammenfatte litt ganske snart jeg Det høres meget bra ut
Haakjin Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Takk alle mann! Dette motiverer til å fortsette videre Haakjin: Skal sammenfatte litt ganske snart jeg Det høres meget bra ut
Riberto Skrevet August 18, 2011 Forfatter Skrevet August 18, 2011 Må forøvrig legge til at biltilsynet presterte å finne en feil på kontrollen; for tykk gummi under ene fjæra framme Noe jeg totalt hadde oversett, men som jeg ikke kunne krangle på når jeg fikk se hvordan det lå an. Så da ble det naturligvis til å bytte gummi da jeg kom hjem: Kan si det ble forskjell ja... Kom dessuten på å bytte fordelerlokk og rotor med det samme, alltid gøy med nye deler Det gamle var noe medtatt etter frakta av motoren... Etterkontroll for det med gummien i morgen, og da blir det å hente ut skilt igjen
Haakjin Skrevet August 22, 2011 Skrevet August 22, 2011 Artig å se altså! Legg ut bilder av vognkort når det kommer i posten da
Riberto Skrevet August 23, 2011 Forfatter Skrevet August 23, 2011 Artig å se altså! Legg ut bilder av vognkort når det kommer i posten da Hehe, fikk ikke merknad på at den var ombygd en gang, de skrev bare om vekt, effekt og slagvolum
Haakjin Skrevet August 23, 2011 Skrevet August 23, 2011 Artig å se altså! Legg ut bilder av vognkort når det kommer i posten da Hehe, fikk ikke merknad på at den var ombygd en gang, de skrev bare om vekt, effekt og slagvolum Da er det no faktisk en orginal M535i da!
Riberto Skrevet August 23, 2011 Forfatter Skrevet August 23, 2011 Artig å se altså! Legg ut bilder av vognkort når det kommer i posten da Hehe, fikk ikke merknad på at den var ombygd en gang, de skrev bare om vekt, effekt og slagvolum Da er det no faktisk en orginal M535i da! Ikke akkurat det da, står fortsatt som 528i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå