S.Hafsmo Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Driver for tiden og plukker fra hverandre M60'en for å justere litt på kraftuttaket, så tenkte jeg litt på at siden jeg allerede har nappet ut injektorene, kanskje man skulle ta av hele innsuget for rengjøring og pakningsbytte? Er dette noen man bør gjøre her og nu, eller er det like greit og vente til det begynner å lekke. Har allerede brukt noen tusenlapper på pakninger og greier som var "like greit" å bytte mens jeg har holdt på. Så jeg vet ikke hvor mye mer jeg gidder å bruke på slikt. Dog hadde det jo vært greit å få et lite inntrykk av hvordan forbrenningen er i de forskjellige sylindre når man har fått av innsuget. noen tanker om dette? har satt opp en bestilling på rundt 2k i div småpakninger rundt og under innsuget, så det er bare å trykke på bestill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Kan jo være greit å gjøre det nå siden du alt har det demontert. Er alltids kjekt å ha ting på stell vettu Har ikke hørt noe om at dette er ett vanlig problem på M60, men er jo surt om pakningene skulle svikte midt i sesongen f.eks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 eg fant en lekkasje på min motor idag etter eg tok den ut, var en nippel i bakkant på innsuget som var blendet med en gummisak, den var revnet på langs og da suger den falskluft. kan ta bilde av den imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 hmm.. tror ihvertfall jeg skal åpne og se hvordan det ser ut. så får jeg bare bestille om det er nødvendig. Den nippelen, kom den fra den vacuumfordeleren som står bak der? Isåfall må jeg ha den av uansett for å montere en T-kobling og noen slanger, så jeg får ta en grundig sjekk samtidig. Det blir under ekspansjonstanken ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå