Gå til innhold

innsugspakinger M60B40, en svakhet/"typisk" feil?


S.Hafsmo
 Share

Anbefalte innlegg

Driver for tiden og plukker fra hverandre M60'en for å justere litt på kraftuttaket, så tenkte jeg litt på at siden jeg allerede har nappet ut injektorene, kanskje man skulle ta av hele innsuget for rengjøring og pakningsbytte? Er dette noen man bør gjøre her og nu, eller er det like greit og vente til det begynner å lekke. Har allerede brukt noen tusenlapper på pakninger og greier som var "like greit" å bytte mens jeg har holdt på. Så jeg vet ikke hvor mye mer jeg gidder å bruke på slikt.

Dog hadde det jo vært greit å få et lite inntrykk av hvordan forbrenningen er i de forskjellige sylindre når man har fått av innsuget. :-k

noen tanker om dette? har satt opp en bestilling på rundt 2k i div småpakninger rundt og under innsuget, så det er bare å trykke på bestill. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være greit å gjøre det nå siden du alt har det demontert.

Er alltids kjekt å ha ting på stell vettu ;)

Har ikke hørt noe om at dette er ett vanlig problem på M60, men er jo surt om pakningene skulle svikte midt i sesongen f.eks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. tror ihvertfall jeg skal åpne og se hvordan det ser ut. så får jeg bare bestille om det er nødvendig. Den nippelen, kom den fra den vacuumfordeleren som står bak der? Isåfall må jeg ha den av uansett for å montere en T-kobling og noen slanger, så jeg får ta en grundig sjekk samtidig. Det blir under ekspansjonstanken ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...