Hjelen Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Har veldig lyst ja Hvis jeg ikke vil ha dem på E34`n, så kanskje de ender på E28`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Løp og kjøp! Disse Rondellhjula er griseråe x2!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Ligger an til handel ser det nesten ut som, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Løp og kjøp! Disse Rondellhjula er griseråe x2!! x3 !! hadde jeg hatt kapital til slike Rondell felger nå hadde jeg nok kjøpt på flekken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Løp og kjøp! Disse Rondellhjula er griseråe x2!! x3 !! hadde jeg hatt kapital til slike Rondell felger nå hadde jeg nok kjøpt på flekken x4 ! De var feite :- D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Ligger an til handel ser det nesten ut som, eller? Kommer litt an på pris:) må uansett vente til juni å en slump med feripenger :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Feite de siste felga der... Lingner veldig på min bil egentlig:D Nesten samma utgangspunktet som jeg hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Feite de siste felga der...Lingner veldig på min bil egentlig:D Nesten samma utgangspunktet som jeg hadde Ser veldig bra ut din da litt sjalu på shadowline Blir vell litt mer ulik når min er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Setromen Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 jeg ser du har utstyrsliste først i tråden. hvor får du tak i det til en spesifik bil?? BMW norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 jeg ser du har utstyrsliste først i tråden. hvor får du tak i det til en spesifik bil?? BMW norge? BMW Norge eller andre BMW forhandlere kan hjelpe deg med det ja. Men det enkleste er å skrive inn de syv siste tegnene i chassinummeret ditt i denne tråden: viewtopic.php?f=9&t=157483 Chassinummer finner du f.eks på mekonomen.no ved å skrive inn reg.nr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 KJØPT: -Shadowline. -Sorte Hella baklykter Gleder meg til å montere Har nå komplett front og baklykter fra hella i sort ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 disse felgene er kule, og ser veldig bra ut på e34 Vertini Regency heter de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 KJØPT:-Shadowline. -Sorte Hella baklykter Gleder meg til å montere Har nå komplett front og baklykter fra hella i sort ;) disse felgene er kule, og ser veldig bra ut på e34 Vertini Regency heter de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Selger du de andre baklyktene da? En er knust på Rune sin. Jeg har ett sett 3-delte breyton felger byggd av Oz liggende. 8,5 og 10" De til høyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 disse felgene er kule, og ser veldig bra ut på e34 Vertini Regency heter de Ikke helt min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå