madsen Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Varmeapparatet skifter mellom varm og kald luft på alle stiller. Kan det være en sensor som er gåen, eller? Har ikke ac. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Hva er stiller? Det skal bare være varmt ved vinduet.. De over radioen er kaldluft. Hvis det blåser kaldt når du står i ro på tomgang kan du ha luft i kjølesystemet, og du må lufta og fylle på mer kjøleveske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madsen Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Det kommer kald luft med vinduene.. Den over radioen ar jeg stengt. Den skifter mellom varm og kald luft selv om varmen er på 26 eller max. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 klikka for noen spjeldmotor kanskje.. kjedelig å bytte. sitter en på hver side bak radioen som justerer de over radioen og sidene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madsen Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 Hvordan ser de ut da? Enkelt å få tak i? Har funnet ut at varmen og kulden bytter ca hvert 5 minutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 såpass.. hm har ikke noe bilde av dem her. runde og står bosch på dem. koblet til noen små stag som går inn i varmeapperat huset. ser dem inn fra radiokasseten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Du har antagligt berre kald luft på dysene som høyrer til midterste spaken. (den er vel av i venstre stilling, so den tar du da til venstre) Er 5 dyser du styrer med denne. Spakene til luft oppe og ned skal være på (til høgre) Setter du temperaturen på 22 grader på venstre og høgre sida, skal bilen pøse på med varme til du får rett temperatur. Deretter skal den justere med varm og kaldt luft for å få rett temperatur. Dette fungerte bra i min e34. Har du stilt inn sånn som eg har beskrevet, men har fremdeles problemer, har eg dessverre ingen tips foreløpigt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 på sjuern min har gamle eier drivi med noe cd spiller og pressa detta inn og knekt festene til begge motorene bak ved radioen.. da blåser det bare kaldt på dysene midt på dashbordet og sidene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå