chipsenter1 Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 noen som har peiling på om d finnes noe oppgradering turdo til denne? ev hva d koster og hvor det kan kjøpes:)
TRF Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 jeg jobber med noe her også, men det er satt ned i pri iforhold til sekserne.. har litt for mye som må fullføres på litt for kort tid. hva ønsker du å oppnå som sluttresultat? det enkleste er jo ofte bare større kompressor hus.. det er en ganske "vanlig" oppgradering på motorer i denne klassen.. selv så mener jeg at også eksoshuset bør byttes.
chipsenter1 Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Skrevet Januar 16, 2011 er egentlig mest siden jeg skal bytte turbo og tenkte av den grund å sette inn noe bedre:D
chipsenter1 Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Skrevet Januar 16, 2011 ligger større turbo til den på alibaba til US$240 eeehh nei tror vel ikke d er mye holdbart
TRF Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 alibaba er vel sånn kjøp minst 10 stk eller noe? pm
chipsenter1 Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 nei da trenger ikke d på den jeg fant, men hvor holdbart d er kan vel diskuteres, ellers får du org bytte turbo fra england for 350 euro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå