bmwkizn Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 OT: fin bil Ketil Jo takk. Savner den der litt. Solgte vel den der i April 2010
Stoppie_Master Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Åja, sier du det. Jeg så den aldri... Hadde vært fint med slike lykter på coupeen din ja Stikker ut og glir noen runder på stjørdalen nu....
AndreasBr Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 DEPO lyktene hadde jeg faaen ikke brukt penger på.. Det er så stygge AE/DE på de.. Ser ut som juletrær.
baremats91 Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 smak og behag går ann å få de til å se bra ut på en bil, men enkelte ganger kan de se jævlig ut, slenger ut litt bilder i kveld om jeg har fått dem, så ser jeg hva jeg gjør videre, evt bygger om de
brunsame Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 jeg har ea lykter fra gs.. husker ikkje hva merke di var, men er veldig fornøyd.. synst di var fine..
kenmyh Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 Jeg har samme lykter på min E36, og jeg er veldig fornøyd! AE ser veldig bra ut
baremats91 Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 da har jeg fått testa lyktene, jeg syntes det så bra ut hvertfall
baremats91 Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Skrevet Januar 25, 2011 jeg fikk riktige blinkers i går, skulle montere de også røk festene på lykta, noen som har opplevd det samme? fant ut at festene på lykta er 2mm for smalt, så blinklyset presser de ut, og den låsebiten knakk også, men den var jo ikke bøybar, bare ren hardplast. merkelig at det skal væra sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå