baremats91 Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 har bestilt meg angel eyes lykter fra GS nå, lurer på om det er noen her som veit om det går ann å bytte til skarpere pærer i parklysene, evnt T10 ledpærer? og er dette FK lykter eller DEPO? står ikkno på GS
thomaleo Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 parklysene i disse er vel angel eyes ringene? :S er jo det som er meninga med ae lykter etter hva jeg trur da men, er ikke sikker
baremats91 Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Skrevet Januar 16, 2011 jepp er det, men er usikker om det er no slags dioder inni ringene eller om det bare er en pære som lyser opp et lysrør
thomaleo Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 det er ikke dioder inni ringene nei, er ikke sikker på hvordan men er en slags tråd inni selve ringen som det sendes strøm igjenom som gjør at det lyser. så å skifte dette trur jeg du kan gjøre feil i (trur nok lysene på lyktene er sterk nok fra før!) husk at parklys ikke skal være så sterke!
baremats91 Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Skrevet Januar 16, 2011 tenkte jeg skulle bytte til røde parkpærer når bilen skal stilles ut, derfor jeg lurer, og ha hvite til vanlig, gult er bar old
AndreasBr Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 depo lyktene jeg har på bilen er juletrær. De er dødsstygge, og ser ut som pærer istedet for en ring. Håper du oppdaterer denne tråden med hvordan de lyktene var, om de var gule eller hvite, og om det var ordentlig ring eller bare juletre
LarsBMW Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Ser tydelig de tre pærene i ringene og de dugger.. Var ikke fornøyd med de jeg hadde.
baremats91 Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Skrevet Januar 16, 2011 om ringene er juletrær så bytter jeg ut ringene til ccfl ringer eller noe sånt
AndreasBr Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Jeg vurderte one-block lyktene selv De skal ha nice ordentlig hvitt lys
baremats91 Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Skrevet Januar 16, 2011 jeg hadde de one-block lyktene de har på GS, er pene ringer, men er stygt med de ekstra diodene nederst på lykta, og lyktene hadde litt dårlig passform så lista tøt ut ved blinklyset så det så helt jævlig ut
Reef89 Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Bruk orginale lykter med ccfl! kun det som duger.
AndreasBr Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Vel, etter det jeg skjønte på dem var det enten de eller depo lyktene... Med stygge juletrær i sistnevnte
BMWsideways Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Er vel tre eller fire pærer pr ring tror jeg. ikkeno dioder Har ikke gs, men er vel stort sett det samme..
baremats91 Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 om det bare går ann å bytte pærer så er jeg fornøyd, får jeg inn noen led pærer så blir ikke de så synlige som standard pærene
bmwkizn Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Det er flere enn 3 pærer/dioder i ringene på de der. Hadde slike lykter fra GS på min gamle sedan, og det der er DEPO lykter Skal forøvrig uten tvil ha slike på Coupe'n jeg har nå også Her er et bilde av bilen med lyktene på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå