Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har bestilt meg angel eyes lykter fra GS nå, lurer på om det er noen her som veit om det går ann å bytte til skarpere pærer i parklysene, evnt T10 ledpærer?

og er dette FK lykter eller DEPO? står ikkno på GS

ipacxd9wj3rbqjiilnok.jpg

Skrevet

parklysene i disse er vel angel eyes ringene? :S

er jo det som er meninga med ae lykter etter hva jeg trur da men, er ikke sikker

Skrevet

det er ikke dioder inni ringene nei, er ikke sikker på hvordan men er en slags tråd inni selve ringen som det sendes strøm igjenom som gjør at det lyser.

så å skifte dette trur jeg du kan gjøre feil i (trur nok lysene på lyktene er sterk nok fra før!) husk at parklys ikke skal være så sterke!:P

Skrevet

depo lyktene jeg har på bilen er juletrær. De er dødsstygge, og ser ut som pærer istedet for en ring.

Håper du oppdaterer denne tråden med hvordan de lyktene var, om de var gule eller hvite, og om det var ordentlig ring eller bare juletre :)

Skrevet

jeg hadde de one-block lyktene de har på GS, er pene ringer, men er stygt med de ekstra diodene nederst på lykta, og lyktene hadde litt dårlig passform så lista tøt ut ved blinklyset så det så helt jævlig ut :evil:

Skrevet

Det er flere enn 3 pærer/dioder i ringene på de der. Hadde slike lykter fra GS på min gamle sedan, og det der er DEPO lykter ;) Skal forøvrig uten tvil ha slike på Coupe'n jeg har nå også :) Her er et bilde av bilen med lyktene på ;)

2rwb763lq2ot0okq96qo.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...