Gå til innhold

Xenon HID kit og instrumenter til E39 selges

BMWE39turbo
 Share

Anbefalte innlegg

Xenon hid KIT med E39 adaptere, H7 pærer , 6000k.

Instrumentene skal visstnok kunne lyse blått og grønt.

begge delene er ubrukte. Delene er i Førde, så kan leveres i området rundt her, skal også en tur til Ålesund i helga, ellers må det fraktes. Skal bort, så man får begge delene for 1000kr + frakt om nødvendig.

Bilder

img0538vv.jpg

img0539z.jpg

imgp2609z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. Ålesund hadde passa meg enda bedre, da eg skal opp dit å sjå på bil i helga (er hvertfall det som er avtalt). Men dårlig gjort å ikkje selge til noken som har spurt om det først hehe.. Må nesten sjekke litt ut, fredag/lørdag veit eg ting meir sikkert, gir en skikkelig beskjed då :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

600kr og det er sjølvsagt ditt, siden det er høyeste bud ;) Men vil legge til noke, et nytt slikt xenonkit koster 1050kr + 150 for E39 adaptere og + frakt sjølvsagt. So koster ca 1400-1500 nytt. Når eg skreiv at det koster litt over 2000 nytt ovenfor meinte eg instrumenta og (skriver dette så ingen skal tru at det er verdt meir enn det egentlig er) Men når det er sagt er dette heilt nytt, er ikkje prøvd i bil engong, og bruksanvisning følger sjølvsagt med.

kopierte litt frå sida deira:

Komplett Xenon kit til montering på alle biler med 12/24v strømanlegg. E-merket og CE godkjent.

Settet er av meget høy kvalitet. Digital ballast for beste stabilitet! Gir ikke feilmeldinger på biler med Can Bus og inkluderer høykvalitets SuperVision pærer.

Settene er testet for kortslutning, vanntetthet, støvtetthet, radiostøy, vibrasjonstest, varm/kald test og emc anti jamming test.

Alt du trenger følger med i settet: 2 HID Xenon pærer, 2 ballaster, 2 monteringsbraketter, alle nødvendige ledninger og fullstendig og enkel installasjonsveiledning på engelsk.

NB: 55w kit leveres med standard ballaster. Disse er ikke digitale og vi kan derfor ikke garantere at det ikke blir radiostøy.

Dette kitet er 35w, ikkje 55.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...