M3 Yngve Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Tøft, men er ikke tropedo og gulv meget modda der da ? Letter å sette i V12 igjen kansje?
thorbis Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Skrevet Januar 16, 2011 joa det er den, men det ordner seg nok. kommer en delebil til mot helga så kan ta fra den, men er ikke så nøye med det. hehe
winchester Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 M3 Yngve skrev: Tøft, men er ikke tropedo og gulv meget modda der da ? Letter å sette i V12 igjen kansje? Haha, hør på Yngve nå, Thorbjørn. Den var jo helt rå før, så satser på at du får den like bra, om ikke bedre.
thorbis Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Skrevet Januar 16, 2011 hehe, nei vikke ha det derre oljetanker motor styret oppi der. holder med m50b25. det er jo mulig og godkjenne også.
diohrvik Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 finnes det noe gammel tråd på denne ? den var rå på det bilde med gul lykter!
///MoePower Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Skal finnes en gammel tråd om den ja Var jo kjempeprosjekt dette her en gang i tida da det ble satt V12 i den Men er ikke skjermene skjært i for å montere de bredderne der? Da må du vel i såfall bytte alle skjermene og/eller sveise i biter vel?
hylle Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Mye mulig jeg kan kjøpe de korketrekker hjula dine hvis du vil selge dem! du får slenge en PM mot meg hvis du er interresert i det!
thorbis Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 her er den gamle tråden. lite bilder som funker desverre. http://212.20.196.86/forum/viewtopic.ph ... 3e2671dd21 ang skjermer så må de byttes ja. framskjermer er littt. bak må det byttes både inner og ytre buer/skjerm. ang korketrekkerhjula regner jeg med du tenker på bottlecapsa som sitter på. de blir der nok litt til da oz hjula liger i deler i gangen heme hehe.
-Martin- Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Artig at du kjører på et prosjekt selv om "godbilen" er lagt på is! Jeg kommer nok til å kjøre av veien hvis jeg møter den i tilsvarende stand som på bildet med RC hjula! Stå på
///Mr.X Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Dette blir gromt T-bear gleder meg til og se framskrittene på denne (også)
oddis Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 Syns du skal få fingra i en M60 og kaste nedi der. Er i samme prisliga som M50B25 også. Så får du et tonn mer krutt og lyd OG drag. Sitter vel hyd. bremseservo på denne, så burde gå fint med 8 høls maskin da Heldiggris er du ihvertfall, skulle gjerne tatt den ut av Henriks eie selv hadde jeg fått snusen i at den var for salg..
Marius;) Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 thorbis skrev: joa det er den, men det ordner seg nok. kommer en delebil til mot helga så kan ta fra den, men er ikke så nøye med det. hehe Bruksbil ja? feiga ut Thorbjørn?
thorbis Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 hehe feiga ut? nei men savner og cruse rundt i e30 så da må jeg jo bare få bygd meg oe morro til gata da. den hvite er planene klare alt. noe 8r havner det nok ikke oppi her da jeg tenkte jeg sku godkjenne den med m50.
oddis Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 Største problemet blir vel kanskje å få godskrevet torpedovegg modifiseringen? I verste fall kan man vel kanskje lage coverplater så det ser org ut (?).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå