Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
  M3 Yngve skrev:
Tøft, men er ikke tropedo og gulv meget modda der da ? Letter å sette i V12 igjen kansje?

Haha, hør på Yngve nå, Thorbjørn. :) Den var jo helt rå før, så satser på at du får den like bra, om ikke bedre. 8)

Skrevet

Skal finnes en gammel tråd om den ja :)

Var jo kjempeprosjekt dette her en gang i tida da det ble satt V12 i den :D

Men er ikke skjermene skjært i for å montere de bredderne der?

Da må du vel i såfall bytte alle skjermene og/eller sveise i biter vel?

Skrevet

Mye mulig jeg kan kjøpe de korketrekker hjula dine hvis du vil selge dem! du får slenge en PM mot meg hvis du er interresert i det!

Skrevet

Artig at du kjører på et prosjekt selv om "godbilen" er lagt på is! Jeg kommer nok til å kjøre av veien hvis jeg møter den i tilsvarende stand som på bildet med RC hjula! Stå på ;)

Skrevet

Syns du skal få fingra i en M60 og kaste nedi der. Er i samme prisliga som M50B25 også. Så får du et tonn mer krutt og lyd OG drag. Sitter vel hyd. bremseservo på denne, så burde gå fint med 8 høls maskin da :)

Heldiggris er du ihvertfall, skulle gjerne tatt den ut av Henriks eie selv hadde jeg fått snusen i at den var for salg.. =P~

Skrevet
  thorbis skrev:
joa det er den, men det ordner seg nok. kommer en delebil til mot helga så kan ta fra den, men er ikke så nøye med det. hehe

Bruksbil ja? feiga ut Thorbjørn?

Skrevet

hehe feiga ut? nei men savner og cruse rundt i e30 så da må jeg jo bare få bygd meg oe morro til gata da. den hvite er planene klare alt. noe 8r havner det nok ikke oppi her da jeg tenkte jeg sku godkjenne den med m50.

Skrevet

Største problemet blir vel kanskje å få godskrevet torpedovegg modifiseringen? I verste fall kan man vel kanskje lage coverplater så det ser org ut (?).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...